۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۴

اتحاديه اروپا خواستار تعویق اجرای قوانین جدید حريم شخصي گوگل شد

ایتنا- قوانین جدید حریم شخصی گوگل از اول مارس اجرا خواهند شد و اتحادیه اروپا از گوگل بررسی بیشتر تأثیر این قوانین جدید بروی اطلاعات شخصی شهروندان حوزه یورو را خواستار شده است‌.


اتحادیه اروپا از شرکت گوگل درخواست کرده است که اجرای قوانین جدید حریم شخصی‌اش را به تعویق بیندازد.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران سیستم، به گفته سایت سی‌نت رئیس کمیسیون حفاظت اطلاعات اتحادیه اروپا با ارسال ایمیلی به لری پیج این درخواست را مطرح کرده است.

قوانین جدید حریم شخصی گوگل از اول مارس اجرا خواهند شد و دلیل این درخواست اروپا از گوگل بررسی بیشتر تأثیر این قوانین جدید بروی اطلاعات شخصی شهروندان حوزه یورو عنوان شده است‌.

همچنین پرونده‌ای هم برای پیگیری این کار در اتحادیه اروپا باز شده است.

گوگل بار‌ها تأکید کرده است که این قوانین و تغییرات جدید با هدف ساده‌سازی استفاده از سرویس‌هایی است که به نحوی به اطلاعات شخصی افراد نیز دسترسی دارند و آگاه‌سازی کاربر از نتایج استفاده از این سرویس‌هاست از جمله تبلیغاتی که بر پایه اطلاعات شخصی افراد انجام می‌گیرد.

شرکت گوگل تاکنون به درخواست اتحادیه اروپا پاسخ مثبتی نداده است.

گوگل تنها به یک ایمیل در جواب اکتفا کرده است با این مضمون که قبلاً با مقامات مرتبط با حفظ حریم شخصی جلساتی داشته و آنها را از این تغییرات مطلع کرده است و هم اکنون آمادگی دارد که به سؤالات این کمیسیون نیز پاسخ بدهد، اما اجرای این تغییرات را به تعویق نخواهد انداخت.
 
کد مطلب: 21043
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام