ایتنا- Nimble 2.0 به شرکتهای کاربر اجازه میدهد تعاملات اجتماعی مشتریان خود، در خارج از محیط این برنامه، با محتوای راهکار نرمافزاری خود تلفیق کنند.
Nimble 2.0 یکپارچه با شبکههای اجتماعی
سايت خبری همكاران سيستم , 26 بهمن 1390 ساعت 18:03
ایتنا- Nimble 2.0 به شرکتهای کاربر اجازه میدهد تعاملات اجتماعی مشتریان خود، در خارج از محیط این برنامه، با محتوای راهکار نرمافزاری خود تلفیق کنند.
شرکت نیمبل (Nimble) که طراح و عرضهکننده نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری برای کسبوکارهای کوچک است، اخیراً راهکار نرمافزاری خود را با شبکهها و رسانههای اجتماعی یکپارچه کرده است.
به گزارش ایتنا به نقل از همکارانسیستم، به گفته وبسایت Zdnet نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) این شرکت که Nimble 2.0 نام دارد به شرکتهای کاربر اجازه میدهد تعاملات اجتماعی مشتریان خود را که خارج از محیط این برنامه صورت میگیرد با محتوای راهکار نرمافزاری خود تلفیق کنند.
قابلیت جدید این نرمافزار کاربران را قادر میکند راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود را با پیامهایی که بر روی شبکههای اجتماعی مثل فیسبوک، توئیتر، گوگلپلاس و غیره منتشر میشود، یکپارچه و هماهنگ کنند.
یکپارچهسازی این نرمافزار با شبکههای اجتماعی در واقع باعث تسهیل فرایند ارتباط هم از سوی شرکتها و هم از سوی مشتریان آنها میشود.
این قابلیت به طرفین ارتباط کمک میکند اطلاعات مربوط به یکدیگر را که بر روی شبکههای اجتماعی منتشر میشود، از دست ندهند.
یکی دیگر از ویژگیهای نسخه به روز شده نرمافزار CRM شرکت نیمبل یکپارچه شدن با پلتفرم بازاریابی اجتماعی هاتاسپات (Hot Spot) است.
این قابلیت به متصدیان بازاریابی و تیمهای فروش کمک میکند فعالیتهای بازاریابی خود را در محیط نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری دنبال کنند.
گفتنی است هم اکنون حدود ۳ هزار نفر در بیش از ۲۸۰۰ شرکت در آمریکا از راهکارهای نرمافزاری شرکت نیمبل استفاده میکنند.
این شرکت راهکارهای خود را به صورت خدمات نرمافزاری در اختیار مشتریان قرار میدهد و مشتریان هم در ازای استفاده از این راهکارها ماهیانه ۱۵ دلار به عنوان حق اشتراک به این شرکت میپردازند.
کد مطلب: 21147
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/21147/nimble-2-0-یکپارچه-شبکه-های-اجتماعی