۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۵

یکپارچه‌سازی گوگل‌پلاس و یوتیوب

ایتنا- گوگل تلاش می‌کند یوتیوب را جایگزین شبکه‌های تلویزیونی ان‌بی‌سی، سی‌بی‌اس،‌ ای‌بی‌سی و فاکس کند.


شرکت گوگل در ابتکاری جدید وب‌سایت اشتراک ویدئویی یوتیوب را با شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس یکپارچه کرده است.

یکپارچه‌سازی یوتیوب و گوگل‌پلاس به کاربران یوتیوب اجازه می‌دهد حساب‌های گوگل‌پلاس خود را بر روی شبکه اشتراک ویدئویی تبلیغ کنند و کاربران گوگل‌پلاس نیز در مقابل می‌توانند در فیدهای گوگل‌پلاس خود درباره ویدئوهای یوتیوب اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، به گفته وب‌سایت eweek گوگل هم‌اکنون به کاربران خود اجازه داده است تا پروفایل خود بر روی گوگل‌پلاس یا دیگر شبکه‌های اجتماعی را در کانال‌های یوتیوب خود به نمایش بگذارند.

منظور از کانال‌های یوتیوب صفحه ویژه هر کاربر روی این شبکه اشتراک ویدئویی است.

گوگل انتظار دارد یکپارچه‌سازی یوتیوب و گوگل‌پلاس باعث افزایش بازدیدکنندگان از ویدئوهای یوتیوب شود.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که کاربران یوتیوب به طور متوسط ۱۵ دقیقه از وقتشان را در روز صرف تماشای ویدئوهای این وب‌سایت می‌کنند.
اما گوگل تلاش می‌کند یوتیوب را جایگزین شبکه‌های تلویزیونی ان‌بی‌سی، سی‌بی‌اس،‌ ای‌بی‌سی و فاکس کند و از این طریق این زمان را از ۱۵ دقیقه به ۵ ساعت افزایش دهد.

این غول جست‌وجوگر برای افزایش مخاطبان یوتیوب دست به اقدامات دیگری نیز زده است که از آن جمله می‌توان به انتشار محتوا‌ها و مطالب حرفه‌ای و طراحی نرم‌افزاهای کاربردی یوتیوب بر روی تلویزیون گوگل (Google TV) اشاره کرد.

گوگل از‌‌ همان بدو عرضه خدمات گوگل‌پلاس تلاش می‌کرد این شبکه اجتماعی را با یوتیوب یکپارچه کند.
مثلاً کاربران گوگل‌پلاس از‌‌ همان ابتدا می‌توانستند ویدئوهای یوتیوب را با دوستان، خانواده یا همکاران خود به اشتراک بگذارند.
اما به اشتراک گذاشتن پروفایل کاربران گوگل‌پلاس بر روی یوتیوب قابلیت جدیدی از سوی گوگل است.
  
کد مطلب: 21182
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ