ایتنا- هم اکنون کسبوکارهای کوچک میتوانند با پرداخت مبالغی به توئیتر آگهیهای تبلیغاتی خود را بر روی پلتفرم پیامرسانی آنلاین این شبکه اجتماعی پخش کنند.
شبکه اجتماعی توئیتر تصمیم گرفته است برنامه تبلیغاتی خود را بر روی آیفون و فناوریهای همراه آندرویدی افزایش دهد.
به گزارش ایتنا به نقل از همکارانسیستم، به گفته رویترز، شرکت توئیتر که تاکنون از راه فروش توئیتها و حسابهای تبلیغاتی به کسبوکارهای مختلف کسب درآمد میکرد، حالا تصمیم گرفته این دو شیوه تبلیغاتی خود را بر روی آیفون و گوشیها و رایانههای لوحی آندرویدی نیز به اجرا بگذارد.
توئیتر هم اکنون دارای صد میلیون کاربر فعال در سراسر جهان است که بیش از ۵۵ درصد از آنها از خدمات این شبکه اجتماعی بر روی گوشیهای همراه استفاده میکنند. این رقم در مورد ۸۰۰ میلیون کاربر فیسبوک ۸۵ درصد است. فیسبوک نیز اعلام کرده قصد دارد تبلیغات خود بر روی فناوریهای همراه را گسترش دهد.
هم اکنون کسبوکارهای کوچک میتوانند با پرداخت مبالغی به توئیتر آگهیهای تبلیغاتی خود را بر روی پلتفرم پیامرسانی آنلاین این شبکه اجتماعی پخش کنند. صاحبان آگهیهای تبلیغاتی باید پیام یا توئیت تبلیغاتی خود را حداکثر در ۱۴ حرف خلاصه کنند و به دنبالکنندگان اعضا و کاربران توئیتر بفرستند. کارشناسان ارزش تبلیغاتی توئیتر را ۸ میلیارد دلار برآورد میکنند.