ایتنا- معاون اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات:"پهناي باند فروخته شده بهصورت اختصاصي به مشتركين توسط شركتهاي ارائهكننده سرويس بايد بهصورت شبانهروزي در اختيار آنها باشد."
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات راديويي تاكيد كرد: در صورتي كه سطح كيفيت سرويس پايينتر از سطح كيفيت مقرر شده در توافقنامه سطح خدمات يا SLA باشد، اپراتور ملزم به پرداخت خسارت خواهد بود.
به گزارش ایتنا حسن رضواني در گفتوگو با ايسنا، اظهار كرد: بر اين اساس اپراتور نميتواند بهطور مكرر سطح كيفيت سرويس را پايين آورده و خسارت پرداخت كند.
وي با تاكيد بر اينكه فروش سرويس اينترنت بيكيفيت ممنوع است ابراز كرد: پهناي باند فروخته شده بهصورت اختصاصي به مشتركين توسط شركتهاي ارائهكننده سرويس بايد بهصورت شبانهروزي در اختيار آنها باشد.
او ادامه داد: اگر پهناي باند بهصورت اشتراكي به مشتركين فروخته شود، بايد برمبناي نرخ اشتراك توافق شده در قرارداد بين مشترك و شركت ارائهدهنده سرويس، به مشترك ارائه شود.