کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي فن‌آوري اطلاعات اعلام كرد:

اينترنت پرسرعت؛ بيش‌ترين شكايت كاربران

خبرگزاری ايسنا , 16 ارديبهشت 1391 ساعت 14:22

ایتنا- اصغریان:"سيستم نظارت آنلاين سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با دسترسي مستقيم به شبکه اپراتورهاي فناوري اطلاعات به‌طور مداوم شبکه اپراتورهاي فناوري اطلاعات را کنترل مي‌کند."




مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: كم‌فروشي در حوزه اينترنت اين است كه وقتي اپراتوري از مشترك مبلغي را براي ارائه سرويسي دريافت كرده و قرار بوده كه آن را سه روزه ارايه بدهد، مثلا ۱۰ روزه اين كار را انجام دهد و يا سرويسي را كمتر از آن ميزاني كه تعهد دارد، ارائه كند.

به گزارش ایتنا عليرضا اصغريان در گفت‌و‌گو با ايسنا، تاكيد كرد: بيشترين شكايات كاربران در رابطه با اينترنت پرسرعت است.

وي گفت: سيستم نظارت آنلاين سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با دسترسي مستقيم به شبکه اپراتورهاي فناوري اطلاعات به‌طور مداوم شبکه اپراتورهاي فناوري اطلاعات را کنترل مي‌کند.

او با تاكيد بر اينكه مردم بايد درباره پارامتر‌ها و شاخص خريد اينترنت، نرخ اشتراك، ظرفيت خط، سرعت دانلود و مواردي از اين قبيل دقت كنند اظهار كرد: بررسي وضعيت شبکه اپراتورهاي فناوري اطلاعات بايد از راه نزديک و در محل صورت پذيرد كه اين امر باعث ايجاد تعامل ميان ارائه‌دهندگان خدمات و اطلاع از مشکلات و شرايط واقعي آنها مي‌شود.

مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات همچنين ابراز كرد: ارائه‌ خدمات شركت‌هايي كه در حوزه‌ي فناوري اطلاعات پروانه دارند، اگر فاقد توافق‌نامه‌ سطح خدمات (SLA) باشند، در مرحله‌ اول متوقف شده و اگر موضوع ادامه يابد، فعاليت‌هايشان متوقف و يا معلق مي‌شود.
 


کد مطلب: 22060

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/22060/اينترنت-پرسرعت-بيش-ترين-شكايت-كاربران

ايتنا
  https://www.itna.ir