ایتنا- اپل در شبکههای اجتماعی حضور چندانی ندارد و این امر برای شرکتی که در پنج سال گذشته یکی از موفقترین شرکتهای صنعت آیتی بوده است، ضعف مهمی است.
بر اساس گزارش برخی منابع ناشناس، شرکت اپل تلاش میکند سرمایهگذاری خود در سرویسهای میکروبلاگ را افزایش دهد و از این طریق از مزایای شبکههای اجتماعی بیشتر استفاده کند.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم ، اپل در دو ماه گذشته میکوشید نظر توئیتر را برای افزایش این سرمایهگذاریها جلب کند.
وب سایت pcmag به نقل از نیویورک تایمز نوشته است اپل قصد دارد برای افزایش سهم خود در محیط شبکههای اجتماعی صدها هزار دلار سرمایهگذاری کند.
بنابراین گزارش شرکت اپل در این اواخر قیمت واقعی توئیتر را مبلغی در حدود ۱۰ میلیارد دلار برآورد کرده بود که این مبلغ ۱.۵ میلیارد دلار بیشتر از برآوردهای قبلی از قیمت توئیتر است.
وال استریت ژورنال نیز هفته قبل، با انتشار گزارش مشابهی اعلام کرد مقامات دو شرکت اپل و توئیتر دیدارهایی با یکدیگر داشتهاند، اما تاریخ این دیدارها را بیش از یک سال قبل اعلام کرده است.
گفته میشود شرکت اپل در شبکههای اجتماعی حضور چندانی ندارد و این امر برای شرکتی که در پنج سال گذشته یکی از موفقترین شرکتهای صنعت آیتی بوده است، نقطه ضعف مهمی محسوب میشود.
هر کدام از شرکتهای مطرح دنیای آی تی مثل گوگل، فیسبوک و آمازون هر کدام شبکههای اجتماعی خاصی را ایجاد کرده و در آنها به تبلیغ محصولات خود میپردازند. حتی شرکتهای مایکروسافت و سونی نیز برای کنسولهای بازی خود یعنی ایکس باکس و پلی استیشن شبکههای متشکل از مصرفکنندگان محصولات را خود دارند.