ایتنا – برخی معتقدند راهاندازی کانالهای تخصصی در یوتیوب، یکی از دلایل اقبال گسترده کاربران به این سایت محسوب میشود.
چهار میلیارد ساعت بازدید ماهیانه
یوتیوب در اوج
سايت خبری ايتنا , 14 مرداد 1391 ساعت 11:29
ایتنا – برخی معتقدند راهاندازی کانالهای تخصصی در یوتیوب، یکی از دلایل اقبال گسترده کاربران به این سایت محسوب میشود.
اگر چه یوتیوب در ابتدا فقط به عنوان مکانی برای به اشتراکگذاری و تماشای ویدئو به شمار میرفت ولی اکنون این سایت وضعیت کاملاً متفاوت و رو به رشدی را تجربه میکند.
به گزارش ایتنا، این سایت که در سال ۲۰۰۵ توسط سه کارمند شرکت پیپال ایجاد شد، دیگر فقط مکانی برای تماشای فایلهای ویدئویی و وقتگذرانی نیست و در حال حاضر به یکی از منابع مهم خبری در جهان تبدیل شده است.
آمار حاکی از آن است که روز به روز استفاده از یوتیوب در حال افزایش است.
برخی گزارشها نشان میدهد که در هر دقیقه، ۷۲ ساعت ویدئو بر یوتیوب آپلود میشود، در حالی که این رقم در چهار سال پیش، ۱۰ ساعت بوده است.
بنا به اعلام پایگاه خبری ماشابل، بازدید ویدئوهای یوتیوب در ماه به بیش از چهار میلیارد ساعت رسیده است.
این رقم در ماه می، سه میلیارد بازدید گزارش شده بود.
برخی معتقدند یکی از دلایل رشد استفاده از یوتیوب آن است که گوگل امکان استفاده از این سایت را بر دستگاههای الکترونیکی همراه از قبیل تبلت و تلفن همراه عرضه کرده است.
همچنین تهیه محتواهای حرفهایتر و نیز راهاندازی کانالهای تخصصی در یوتیوب، از دیگر دلایل اقبال کاربران به این سایت به شمار میرود.
کد مطلب: 23107
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/23107/یوتیوب-اوج