ایتنا - ﺳﻴﺴﺘﻢ مدیریت کیفیت در سازمانهای آموزشی ﺑر پایه رﺿﺎﻳﺖمندی ﻣﺸﺘﺮي است.
با ارزیابیهای موسسه QA Ltd
موسسه کهکشان نور، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت دریافت کرد
سايت خبری ايتنا , 21 مرداد 1391 ساعت 11:22
ایتنا - ﺳﻴﺴﺘﻢ مدیریت کیفیت در سازمانهای آموزشی ﺑر پایه رﺿﺎﻳﺖمندی ﻣﺸﺘﺮي است.
موسسه کهکشان نور با پشت سر گذاشتن کلیه ممیزیهای مربوط به سیستم مدیریت کیفیت از سوی موسسه انگلیسی صدور گواهینامه QA Ltd، موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت شد.
به گزارش ایتنا از ابتدای تابستان سال جاری، موسسه کهکشان نور میزبان کارشناسان موسسه QA Ltd بود تا این کارشناسان به بررسی میزان تطابق عملکرد این موسسه با استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت بپردازند.
طبق ارزیابیهایی که ظرف مدت سه روز و براساس استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ و همچنین جمعبندی اطلاعات و گزارشات بدست آمده انجام شد، در نهایت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت به این موسسه آموزشی تعلق گرفت.
براساس این گزارش، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر ارائه خدمات آموزشی بر مبنای الزامات IWA۲ (الزامات سیستم مدیریت کیفیت، ویژه سازمانهای ارائه دهنده خدمات آموزشی) تاکید دارد.
لازم به ذکر است، ﺳﻴﺴﺘﻢ مدیریت کیفیت در سازمانهای آموزشی ﺑر پایه رﺿﺎﻳﺖمندی ﻣﺸﺘﺮي است.
این در حالیست که اجرا و ﭘﻴﺎدهﺳﺎزي این سیستم در موسسات آموزشی، ﻣﺰاﻳﺎیي چون امکان اﻧـﺪازهﮔﻴـﺮي و همچنین ﺗﺠﺰﻳﻪ و ﺗﺤﻠﻴﻞ میزان رﺿﺎﻳﺘﻤﻨﺪي دانشپژوهان و سازمانهای دریافت کننده خدمات آموزشی در بازههای زمانی معین، اثبات تعهد مديران ارشد سازمان به بهبود مداوم فرايندها و خدمات خود، برگزاری دورههای آموزشی اثربخش و حصول اطمينان از انطباق با الزامات قانوني و حرفهاي را ﺑﺮاي ﺳﺎزﻣﺎن دریافت کننده به ﻫﻤﺮاه خواهد داشت.
کد مطلب: 23197
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/23197/موسسه-کهکشان-نور-گواهینامه-سیستم-مدیریت-کیفیت-دریافت