ایران سئو شرایط دریافت جایزه «ذره بین طلایی» در دوره پنجم را اعلام کرد.
بر این اساس دیدگاه گوگل و توصیههای آن به مدیران سایتها، مبنای ارزیابی و انتخاب برندگان خواهد بود.
«در این دوره ابتدا سایتها در گروههایی دستهبندی میشوند و از هر گروه یک یا چند سایت برنده نهایی خواهند بود که البته سایتهای تولیدکننده محتوا جوایز بیشتری دریافت خواهند کرد.»
به گزارش ایتنا حمید استادهاشمی دبیر اجرایی دوره پنجم ذره بین طلایی ضمن بیان مطلب فوق در ادامه، دستهبندیها را به این شرح اعلام کرد:
- سایتهای اطلاعرسانی مانند سایتهای دولتی، سازمانها و نهادها، دانشگاهها، شهرداریها، مدارس و …
- سایتهای شرکتی برای معرفی محصولات و خدمات
- سایتهای خدمات پایه مانند ایمیل، جستوجو، وبلاگ، شبکه اجتماعی، فروم، بانکها و …
- سایتهای تولید کننده محتوا
- سایتهای فروشگاهی و تبلیغاتی
- سایتهای رسانهای و خبری
مطابق این گزارش حمید استادهاشمی در ادامه همچنین از برگزاری نشستهایی برای راهنمایی مدیران سایتها خبر داد و افزود: «این نشستها را که به نوعی آموزش سئو است مهدی رودکی مدیریت خواهد کرد.»
برای اطلاع از جزئیات این دوره و آشنایی با برندگان دوره های قبل می توانید به صفحه جایزه مراجعه نمایید.