ایتنا - msi یکی از حامیان اصلی گروههای حرفهای گیمینگ میباشد.
گزارش نشست خبری شرکت ماتریکس
ماتریکس از بازیهای رایانهای حمایت میکند
سايت خبری ايتنا , 31 مرداد 1391 ساعت 18:22
ایتنا - msi یکی از حامیان اصلی گروههای حرفهای گیمینگ میباشد.
نشست خبری شرکت ماتریکس با عنوان دومین دوره رقابتهای بزرگ بازیهای رایانهای ماتریس، ۲۴ مرداد ماه امسال در تهران با حضور اهالی رسانه برگزار شد.
به گزارش ایتنا در این مراسم برخی از مدیران شرکت ماتریکس به همراه مسئولین برگزاری مسابقات رایانهای حضور داشته و توضیحاتی در مورد شرکت، فعالیتها و سوابق خود ارائه دادند.
در بخش دوم مراسم آقای فیاض به عنوان مسئول برگزاری رقابت های بزرگ بازی های رایانهای ماتریس، به ارائه توضیحاتی در مورد دومین دوره این مسابقات و همچنین امکانات جدید و تغییراتی که نسبت به اولین دوره آن داشته است، پرداخت:
این رقابتها در تاریخ ۱۸ تا ۲۳ شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بینالمللی تهران برگزار خواهد شد.
همانطور که اطلاع دارید بنا به محصولات ارائه شده توسط این شرکت بخش عمدهای از مخاطبین این شرکت را نسل جوان تشکیل میدهند.
صنعت بازی حدود ۴۰ سال پیش با متحرک سازی ۲ خط آغاز شد و امروزه یکی از حساسترین و پردرآمدترین صنایع جهان محسوب میگردد.
ابزاری بسیار قدرتمند که جنبههای مختلفی فراتر از تفریحی اعم از اجتماعی، هنری و حتی سیاسی را پوشش میدهد.
روزگاری گیمینگ و اصطلاحاً گیمر بودن تقریباً معادل عبارت “بیکار” بودن تلقی می شد. اگر میگفتند کسی با رایانهاش گیم بازی میکند این مفهوم را تداعی میکرد که “لابد کار بهتری بلد نیست” ولی همین مقوله امروزه میلیونها نفر را تحت عنوان حرفهای های بازیهای تصویری مشغول کرده است. دهها شرکت با ارزشهای میلیارد دلاری درگیر توسعه و ساخت محصولات و صدها تیم در ردههای جهانی از این راه کسب درآمد دارند.
جوانان ایران همیشه در مسائل علمی پیشرو بودهاند. فارغ از فشارها و محدودیتها و امکانات نابرابر، ما همیشه در المپیادهای علمی که زمینه اصلی شناسایی نخبگان است، حضور چشمگیری داشتهایم و داریم. به خاطر دارم زمانی که رقابتهای عجیبی به صورت غیر رسمی، ما بین نخبگان زیرزمینی ایران و هکرهای جهانی در جریان بود و همواره شاهد پیروزیهای غرور آفرین این دانشمندان کوچک بودهام. مقوله گیمینگ نیز در ایران کاربران زیادی دارد. این افراد به طور تقریبی بیش از ۱۵ میلیون ایرانی سنین ۱۵ الی ۳۵ سال ایران را تشکیل می دهند. تقریباً تمام این جمعیت مخاطب گیمینگ هستند بالاخص با توجه به اینکه اخیراً که مقوله گیمینگ در بین ادوات دستی مثل پدها و گوشیهای همراه نیز محبوبیت خاصی پیدا کرده است.
هدف اصلی ما در اینجا بررسی گیمر به عنوان ورزشکار الکترونیک میباشد. تیمهای بین المللی در رزومههای خود از واژه “Athlete in E-sport” استفاده میکنند. یک گیمر حرفهای در این سطوح میبایست از تمرکز بسیار بالا، سلامتی روحی و جسمی و همچنین توانایی همکاری و هماهنگ سازی خوبی برخوردار باشد. اینها دقیقاً همان ویژگیهای اصلی یک ورزشکار هستند.
ماتریس پس از تجربه موفق سال گذشته خود بر آن است تا در شهریورماه سال جاری گرد همایی سال گذشته را با مقیاسی تقریباً ۳ برابر تکرار کند نگرش ماتریس ترغیب گیمر ایرانی به سمت رفتار حرفهای، تأکید بر اهمیت حمایت از جوانان، جهت دهی مقوله گیم به سمت ورزش، تشویق جوانان به پرهیز از رفتارهای پرخطر و ایجاد فضایی شاد و پر نشاط میباشد. بلند مردانی از میهن عزیزمان بدون توجه به زیر ساخت های مورد نیاز و سرمایه گزاری دست به تولید و طراحی بازی هایی با داستانهای زیبا و اصیل ایرانی زدهاند که جای بسی غرور است. ماتریس با دعوت از این دوستان قویاً بر همراهی و حمایت خود از این متخصصان داخلی تأکید میکند.
کد مطلب: 23302
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/23302/ماتریکس-بازی-های-رایانه-ای-حمایت-می-کند