ایتنا- بسیاری از کاربران به اینترنت دسترسی دارند و ارائه این خدمات آنلاین، امکان برونسپاری عملیاتهای بازاریابی را به کاربران میدهد.
آیبیام خدمات بازاریابی خود را به صورت آنلاین عرضه میکند
19 شهريور 1391 ساعت 13:55
ایتنا- بسیاری از کاربران به اینترنت دسترسی دارند و ارائه این خدمات آنلاین، امکان برونسپاری عملیاتهای بازاریابی را به کاربران میدهد.
شرکت آیبیام خدمات آنلاین جدیدی در حوزه بازاریابی راه اندازی کرد.
آیبیام در واقع با ترکیب برخی از نرمافزارهای بازاریابی خود راهکار جدیدی را طراحی و آن را به صورت آنلاین عرضه کرده است.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت sitesetter، آیبیام خدمات جدیدی در حوزه بازاریابی و تجارت هوشمند عرضه کرده است که سازمانها و شرکتهای مشتری به کمک آن میتوانند عملیات بازاریابی خود را به صورت برون سپاری انجام دهند و نیازی به خرید و نصب نرمافزارهای بازاریابی و استخدام متخصصان آیتی برای مدیریت این نرمافزارها نداشته باشند.
این خدمات به کسبوکارهای کاربر اجازه میدهد پس از انتخاب مشتریان و گروههای هدف کمپینهای بازاریابی خود، یک صفحه اینترنتی یا یک پایگاه ایمیل ایجاد کنند و واکنشها و بازخوردهای صورت گرفته به کمپین خود را تحلیل و ارزیابی کنند.
آیبیام خدمات جدید خود را پایگاه بازاریابی آیبیام نامیده که بخشی از خدمات «تجارت هوشمندانهتر آیبیام» است.
این پایگاه در واقع دو عملیات عمده را که تا پیش از این به صورت مجزا توسط نرمافزارهای مختلف صورت میگرفت، ترکیب کرده است؛ یکی نرمافزاری که شرکتهای کاربر به کمک آن تبلیغات ایمیلی و اینترنتی خود را مدیریت میکردند و دیگری نرمافزاری که نتایج کمپین تبلیغاتی و بازاریابی صورت گرفته را تجزیه و تحلیل میکرد.
ترکیب این نرمافزارها و عرضه آنها به صورت آنلاین باعث میشود کاربران راحتتر بتوانند کمپینهای بازاریابی جدید را امتحان کنند و نتایج به دست آمده را سریعتر مورد ارزیابی قرار دهند.
آیبیام در عرضه خدمات جدید خود از فناوری شرکتهایی بهره برده است که آنها را در یکی دو سال اخیر خریداری کرده است.
کورمتریک (Coremetrics) و یونیکا (Unica) از جمله شرکتهای عرضه کننده راهکارهای تحلیلی و بازاریابی هستند که هم اکنون در مالکیت آیبیام قرار دارند.
گفتنی است شرکت آیبیام هفته گذشته در کنفرانسی تحت عنوان نشست جهانی تجارت هوشمندانهتر که در اورلاندوی آمریکا برگزار شده بود، از این خدمات رونمایی کرد.
آیبیام در این نشست همچنین نتایج یکی از نظرسنجیهای سال ۲۰۱۱ خود را که در میان ۱۷۰۰ نفر از متصدیان بازاریابی شرکتهای تجاری انجام داده بود، ارائه کرد.
براساس این یافتهها، ۸۲ درصد از متصدیان بازاریابی شرکتها در سال ۲۰۱۱ تصمیم گرفته بودند استفاده از شبکههای اجتماعی را در عملیات بازاریابی خود سال بعد خود افزایش دهند.
در آن زمان حدود ۲۶ درصد از متصدیان بازاریابی نیز در تلاشهای خود مطالب وبلاگها را دنبال میکردند، ۴۲ درصد گزارشات شرکتهای طرف ثالث را دنبال میکردند و ۴۸ درصد نیز گزارشات ارسالی از سوی مشتریان خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدادند.
کد مطلب: 23546
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/23546/آی-بی-ام-خدمات-بازاریابی-خود-صورت-آنلاین-عرضه-می-کند