ایتنا- از کار افتادن خدمات بلکبری، برای دومین بار، بدون ذکر علت اصلی، مدیرانش را وادار به عذرخواهی کرد.
از کار افتادن مجدد خدمات گوشیهای هوشمند بلکبری مدیران این شرکت را مجبور به عذرخواهی از کاربران کرد.
به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تک کرانچ، توماس هینز مدیر عامل شرکت ریم سازنده گوشیهای بلکبری از مشتریان خود به علت از دسترس خارج شدن خدمات یاد شده عذرخواهی کرده است.
خدمات یاد شده روز جمعه در سراسر اروپا قابل بهره برداری نبودند.
این مشکل به مدت شش ساعت به طول انجامید و از ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت محلی آغاز شد.
حدود شش درصد از مشترکان خدمات بلکبری در اروپا طی این مدت از دسترسی به خدمات مورد نظرشان محروم شدند و به همین علت دریافت پیامهای ارسالی کاربران در مواردی با بیش از سه ساعت تاخیر مواجه شده است.
مدیر عامل بلکبری قول داده با تجزیه و تحلیل مشکل یاد شده علت این حادثه مشخص شود.
وی تضمین داده که هیچ یک از اطلاعات شخصی کاربران به علت مشکلات یاد شده از بین نرفته یا پاک نشده است.
پیش از این در اواخر سال ۲۰۱۱ هم دسترسی به سرویسهای مسنجر، ایمیل و ... بلکبری برای سه روز مختل شده بود.