۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۶

بودجه ۱.۸ میلیارد دلاری بازاریابی ویندوز ۸

ایتنا- بودجه بی‌سابقه میلیارد دلاری برای تبلیغات ویندزو 8، نشان‌دهنده اهمیت بسیار بالای این محصول برای شرکت معظم مایکروسافت است.
بودجه ۱.۸ میلیارد دلاری بازاریابی ویندوز ۸


مایکروسافت بیشترین بودجهٔ بازاریابی صنعت فناوری اطلاعات را به ویندوز ۸ اختصاص داده است.
سایت zdnet به نقل از مجلهٔ فوربس این خبر را منتشر ساخته است. 


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، سایت فوربس اعلام کرده است: در حالی که حدود ۱۲ روز به عرضهٔ عمومی ویندوز ۸ زمان باقی است، مایکروسافت کمپین گستردهٔ تبلیغاتی برای این محصول جدیدش به راه انداخته است. 

بودجه تخصیص یافته به فعالیت‌های بازاریابی این محصول بین ۱.۵ تا ۱.۸ میلیارد دلار برآورد شده است.
مبلغی که در طول تاریخ بخش فناوری اطلاعات بی‌سابقه بوده است. 

مایکروسافت امیدوار است با این بودجهٔ عظیم بتواند توجه مردم را در خلال تبلیغات انتخاب ریاست جمهوری آمریکا به محصول جدیدش جلب کند. 

مایکروسافت بیشترین مبلغی که برای تبلیغات اختصاص داده است به زمان عرضهٔ ویندوز ۹۵ می‌گردد که مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون دلار بوده است. 

این موضوع نشان می‌دهد که عرضهٔ این محصول و موفقیت آن برای این شرکت آمریکایی بسیار حائز اهمیت و حیاتی است.
 
کد مطلب: 24006
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ