ایتنا – کسب و کارها میتوانند از طریق اینترنت به درآمدهای باورنکردنی دست یابند.
فیسبوک از محل تبلیغات به نمایش درآمده در سرویس News Feed خود، روزانه یک میلیون دلار درآمد دارد.
به گزارش ایتنا به نقل از ونچربیت، این رقم معادل ۷۵ درصد درآمدهای فیسبوک از تبلیغات به نمایش درآمده در اخباری است که در گوشیهای هوشمند ظاهر میشود.
این میزان درآمدزایی نسبت به ۹۰ روز پیش، چهار برابر شده است.
News Feed یک قالب داده است که برای کاربران پیگیر اخبار و اطلاعات بهروز، مورد استفاده قرار میگیرد.
به تازگی فیسبوک از شیوههای دیگری برای افزایش درآمدهای ناشی از تبلیغات دست زده که Sponsored Stories از آن جمله است.
سندبرگ (Sandberg) مدیر امور اجرایی فیسبوک، Sponsored Stories را شالوده راهبرد کسب درآمد فیسبوک از راه دستگاههای همراه خوانده است.
با این حال برخی گروههای نظارتی این تبلیغات را ناقض حریم خصوصی کاربران دانستهاند و چندی پیش فیسبوک پذیرفت بابت این موضوع، ۲۰ میلیون دلار جریمه پرداخت کند.
طبق گزارشها، در سه ماهه منتهی به ماه اکتبر، فیسبوک دارای ۱.۰۱ میلیارد کاربر فعال بوده است.
حالا که اینترنت اینقدر می تواند سودآور باشد، چه خوب است دولت محترم با عنایت به این موضوع و با توجه به نامگذاری امسال به سال تولید ملی و حمایت از سرمایه خارجی، این موضوع را در اولویت قرار دهد.