کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سهم 50 درصدی برند فنلاندی در بازار موبایل تهران

خبرگزاری ايسنا , 16 آبان 1391 ساعت 10:08

ایتنا- هنوز هم دود از کُنده بلند می‌شود! با وجود تعدد رقبا در بازار موبایل، تهرانی‌ها اغلب برند نوکیا را برای تلفن همراهشان انتخاب می‌کنند.




نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که یک برند فنلاندی بیشترین سهم را در مصرف گوشی تلفن همراه در بین شهروندان تهرانی دارد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، در نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) از ۲۷۲۱ تن پرسیده شده است که سه مورد از آخرین گوشی‌های موبایل را که اعضای خانواده آنها خریداری کرده‌اند، نام ببرند. 

با توجه به این‌که هر پاسخگو می‌توانسته به سه نوع گوشی موبایل اشاره کند، طبیعی است که تعداد پاسخ‌ها بیشتر از تعداد پاسخگویان باشد.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از شهروندان تهرانی، معادل ۵۲.۸ درصد، از گوشی‌های موبایل شرکت نوکیا استفاده می‌کنند. 

بعد از آن گوشی‌های موبایل شرکت سونی‌اریکسون با ۲۰.۳ درصد در رده دوم، گوشی‌های موبایل شرکت سامسونگ با ۱۸.۹ درصد در رتبه سوم،‌ گوشی‌های موبایل جی.ال.ایکس با ۱.۱ درصد در رده چهارم و گوشی‌های موبایل شرکت موتورولا با ۰.۷ درصد در رتبه پنج قرار گرفتند. 

ضمن این‌که ۶.۲ درصد نیز از گوشی‌های سایر شرکت‌ها استفاده می‌کنند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی در اکثر خانواده‌های مورد بررسی حداقل یک گوشی موبایل وجود داشته است.


کد مطلب: 24246

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/24246/سهم-50-درصدی-برند-فنلاندی-بازار-موبایل-تهران

ايتنا
  https://www.itna.ir