ایتنا- مشتریان سازمانها و شرکتهای مبتنی بر راهکارهای برنامهریزی روز به روز در حال افزایش هستند و این طبیعی است که سال پیش ِ رو، سال مشتریمداری باشد.
در رابطه با راهکارهای برنامه ریزی منابع سازمانی در سال ۲۰۱۳ مشتریان حرف آخر را میزنند
20 دی 1391 ساعت 10:30
ایتنا- مشتریان سازمانها و شرکتهای مبتنی بر راهکارهای برنامهریزی روز به روز در حال افزایش هستند و این طبیعی است که سال پیش ِ رو، سال مشتریمداری باشد.
تحلیلگران شرکت فوربس پیشبینی کردهاند مهمترین ویژگی نرمافزارهای برنامهریزی منابع سازمانی در سال ۲۰۱۳ این است که مشتریان کسبوکارها کنترل این نرمافزارها را به دست خواهند گرفت.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، وب سایت فوربس در مطلبی به قلم یکی از تحلیلگران خود به نام لوئیس کلمبوس نوشته است اکثر پیشبینیهای صورت گرفته درباره بازار نرمافزارهای برنامهریزی منابع سازمانی متکی بر اصول اقتصاد نظری است و در آنها توجه چندانی به نقش مشتریان و پویایی این بازار نشده است.
بر اساس پیشبینی فوربس، در سال ۲۰۱۳ آشفتگی و سرعت شتابنده تغییراتی که از جانب مشتریان به این بازار تحمیل میشود، بخش زیادی از شرکتهایی را که نامشان در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر فورچون ثبت شده ناچار میکند تا راهکارهای و راهبردهای خود در حوزه مدیریت منابع سازمانی را مورد بازنگری قرار دهند.
بسیاری از نرمافزارهای مدیریت منابع سازمانی که امروزه مورد استفاده کسب و کارها و شرکتها قرار میگیرد، قابلیت هماهنگی و سازگاری با سرعت شتابنده این تغییرات را ندارند و به همین خاطر نیازمند بازنگری هستند.
وی پیشبینی کرده است در طول ۱۲ ماه آینده شاهد ظهور نسل جدیدی از مدیران اطلاعاتی (CIO) خواهیم بود که تمرکز کسبوکارها بر مشتریان را افزایش خواهند داد و سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمانی را به روز خواهند کرد.
پیشبینی دیگر تحلیلگر فوربس این است که در سال پیش رو دیدگاه و رتبهبندیهای مشتریان از سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمانی اهمیت و رواج بیشتری به خود خواهد گرفت و به عبارت دیگر جمع آوری و تجزیه و تحلیل بازخوردهای مشتریان از اهمیت خاصی برخوردار خواهد شد.
پیشبینی دیگر فوربس حاکی از این است که امسال در طراحی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمانی توجه بیشتری به شخصیت و نقش مشتریان خواهد شد تا این سیستمها بتوانند جوابگوی تغییرات پرشتاب حاکم بر سازمانها و شرکتها باشند.
کد مطلب: 24866