ایتنا- دینامیک سی.آر.ام یکی از راهکارهای شرکت مایکروسافت در زمینه ارتباط با مشتری است و اکنون کاربران ایپد هم میتوانند از این نرمافزار استفاده کنند.
مایکروسافت راهکار مدیریت ارتباط با مشتری «دینامیک» خود را با آیپد سازگار کرد
13 اسفند 1391 ساعت 11:26
ایتنا- دینامیک سی.آر.ام یکی از راهکارهای شرکت مایکروسافت در زمینه ارتباط با مشتری است و اکنون کاربران ایپد هم میتوانند از این نرمافزار استفاده کنند.
شرکت مایکروسافت نسخه ویژهای از راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود را برای دارندگان رایانههای لوحی آیپد عرضه کرده است.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت zdnet، شرکت مایکروسافت اخیراً نسخه جدیدی از راهکار آنلاین دینامیک سی آر ام (Dynamics CRM) خود را عرضه کرده است که کاربران رایانههای لوحی آیپد و شبکه اجتماعی یامر میتوانند از آن استفاده کنند. دینامیک سی.آر.ام یکی از راهکارهای شرکت مایکروسافت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری است.
شرکت مایکروسافت نسخه جدید این راهکار را به عنوان یک محصول اختیاری در درسترس کاربران رایانه لوحی آیپد و شبکه اجتماعی یامر قرار داده است.
یامر یک شبکه اجتماعی تخصصی ویژه کسبوکارهای تجاری است که مایکروسافت سال گذشته آن را به قیمت گزافی خریداری کرد و هم اکنون به عنوان یکی از شعب تحت نظر مایکروسافت فعالیت میکند.
بر اساس این گزارش، نسخه جدید دینامیک سی آر ام با اجازه متصدیان آی تی کسب و کارها بر روی رایانههای لوحی آیپد کارکنان قابل نصب است و کاربران برای غیرفعال کردن آن نیز به اجازه متصدیان آی تی نیاز دارند.
این راهکار در حال حاضر بر روی آیپد مینی قابل نصب نیست و در عین حال ویژگیهای کامل نسخه اصلی دینامیک سی آر ام را نیز ندارد. کاربران آیپد میتوانند از طریق مرورگر سفری اپل از این راهکار استفاده کنند.
یکی دیگر از قابلیتهای نسخه به روز شده راهکار آنلاین دینامیک سی آر ام مایکروسافت این است که کاربران شبکه اجتماعی یامر نیز میتوانند از آن استفاده کنند.
شرکت مایکروسافت همچنین وعده داده است که پشتیبانی بیشتری از کاربران شبکه اجتماعی یامر به عمل خواهد آورد. این غول نرم افزاری اعلام کرده است در اواخر بهار امسال خدمات ترجمه جدیدی برای کاربران یامر عرضه خواهد کرد.
کاربران یامر به کمک این خدمات خواهند توانست پیامهای خود بر روی این شبکه اجتماعی را به زبانهای بومی ترجمه کنند.
کد مطلب: 25443
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/25443/مایکروسافت-راهکار-مدیریت-ارتباط-مشتری-دینامیک-خود-آیپد-سازگار