ایتنا – در سال گذشته ارزش خردهفروشی آنلاین در چین به بیش از 210 میلیارد دلار رسیده است.
در سال گذشته میلادی، خردهفروشی اینترنتی در چین به شدت رشد داشته است.
به گزارش ایتنا به نقل از شینهوا، در سال ۲۰۱۲ ارزش معاملات جزء صورت گرفته در وب چین به بیش از ۲۱۰ میلیارد دلار رسیده است.
بر اساس این گزارش، ارزش خردهفروشی آنلاین چین در سال گذشته به رقم ۱.۳۲ تریلیون یوان (۲۱۰.۳۹ میلیارد دلار) رسیده که این رقم در مقایسه با سال پیش از آن، ۶۴.۷ درصد رشد نشان میدهد.
یکی از مدیران انجمن اینترنت چین، رشد شتابان تجارت الکترونیکی در بخشهای صنعت، حمل و نقل، کشاورزی و مالی را عامل این جهش میداند.
بر پایه این گزارش، تعداد شرکتهای کوچک و متوسط چینی که در عملیات بازاریابی خود، از سایتهای تجارت الکترونیکی به عنوان گروههای ثالث استفاده میکنند، به ۱۷ میلیون شرکت رسیده است.