مبین وان به عنوان عرضهکننده خدمات ارزش افزودهی سراسری در حوزه تلفن ثابت در حال آمادهسازی سامانهی تلفن تصویری است که مراحل پایانی خود را میگذراند و بهزودی این خدمت نیز به مشترکان ارائه میشود.
به گزارش ایتنا از ایسنا، جند - مدیر عامل شرکت مبین وان - با بیان این مطلب اعلام کرده است: برنامههای پست الکترونیک فارسی و بومی، فاکس، آوای انتظار، کنفرانس تلفنی نامحدود، سرویس صندوق صوتی و سرویس رایگیری و نظرسنجی تلفنی نیز از دیگر خدمات شرکت مبین وان است که مشترکان میتوانند در هر شرایط و در هر مکانی، از همه این خدمات بهره ببرند.
وی افزود: سرویس ۲۰۳۰ خدمت پیامکی مبین وان است که با استفاده از آن، مشترکان میتوانند از صدها مطلب در زمینههای گوناگون مانند مطالب ورزشی، بهداشتی، تاریخی، جغرافیایی، سرگرمی، حقوقی، مهارتهای زندگی و بسیاری مطالب متنوع دیگر، بهره ببرند.
جند با اشاره به اینکه مشترکان میتوانند با فعالکردن این سرویس، هر روز مطالب جالبی از سرویس ۲۰۳۰ دریافت کنند افزود: دریافت این خدمات برای تمامی گوشیهای تلفن همراه امکانپذیر است و فعالسازی و غیرفعال کردن آن نیز برای همه مشترکان بسیار آسان است.
به گفته مدیر عامل شرکت مبین وان و بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات این شرکت عرضهکننده خدمات ارزش افزوده سراسری در حوزه تلفن ثابت است و توانسته برای مشترکان همراه اول نیز دریچه تازهای به دنیای اطلاعات و سرگرمی باز کند.
وی افزود: این شرکت با گسترش فعالیتهای خود در دو حوزه تلفن ثابت و همراه، قصد دارد صنعت مخابرات ایران را متحول کرده و خدمات متنوع و مفیدی را به مشترکان خود ارائه کند تا سرانجام در آینده نزدیک بتواند خدمات و فنآوریهای این عرصه را به دیگر نقاط جهان نیز صادر کند.