۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۶

هر "لایک" ۱۷۴ دلار ارزش دارد

ایتنا- هر "لایک" که کاربران فیس‌بوک نثار صفحات برندهای تجاری کنند، معادل 174 دلار و 17 سنت ارزش دارد.
هر "لایک" ۱۷۴ دلار ارزش دارد


هر لایک در صفحه فیس بوک برندهای تجاری ارزشی معادل ۱۷۴ دلار دارد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت سینکاپس در تازه‌ترین بررسی خود اعلام کرده است که ارزش هر لایک در صفحه فیس بوک برندهای تجاری ۱۷۴ دلار و ۱۷ سنت است که نسبت به سال ۲۰۱۰ افزایش ۲۸ درصدی نشان می‌دهد. 


این شرکت برای انجام بررسی خود از بیش از دو هزار کاربر شبکه اجتماعی که صفحه یکی از برندهای تجاری را لایک کرده‌اند، نظرسنجی کرده است. 


سینکاپس در بررسی خود برای مشخص کردن ارزش هر لایک فیس بوکی، فاکتورهایی همچون هزینه محصولات، وفاداری مشتریان، ارزش رسانه، هزینه‌های خرید و غیره را مد نظر قرار داده است. 


به گزارش سایت خبری پی‌سی ورلد، بر این اساس کاربران شبکه‌ اجتماعی فیس بوک برای برندهایی که در این شبکه اجتماعی صفحه‌شان را لایک کرده‌اند بیش از برندهای دیگر هزینه می‌کنند و به آن وفادارتر هستند.
کد مطلب: 25993
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ