دومین همایش روز رسانههای اجتماعی در تهران برگزار میشود
ایتنا - این همایش با رویکرد رسانههای اجتماعی در سازمان برگزار میشود.
دومین همایش روز رسانههای اجتماعی با رویکرد «رسانههای اجتماعی در سازمان» همزمان با روز جهانی رسانههای اجتماعی در سراسر جهان ۹ تیرماه جاری در تهران برگزار میشود.
به گزارش ایتنا از دبیرخانه این همایش، هدف اصلی دومین همایش روز رسانههای اجتماعی این است که با تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی، راه را برای بهینهسازی و شناخت ظرفیتها، فرصتها، راهکارهای و کاربردهای رسانههای اجتماعی فراهم نماید.
از جمله محورهای اصلی دومین همایش روز رسانههای اجتماعی میتوان به موارد زیر اشاره کرد: • کاركردهای رسانههای اجتماعی برای سازمانها • طراحی، توسعه و کاربرد رسانههای اجتماعی سازمانی • فرهنگ سازماني، آموزش و رسانههاي اجتماعي • تبليغات و بازاریابی با رسانههای اجتماعی برای رونق کسبوکارها • بررسي علل و موانع بكارگيري رسانههاي اجتماعي در سازمانهاي ايراني • استراتژی و سیاست سازمانها در ایجاد و یا مواجهه با رسانههای اجتماعی • روشهای ترویج رسانههای اجتماعی سازمانی در دستگاههای همراه • تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمانهای ایرانی و خارجي • راههای بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمانها در رسانههای اجتماعی