ایتنا- یوتیوب، با این اقدام خود را وارد عرصه تلویزیونهای پولی کرده است و تلاش دارد به یکی از مهمترین قطبهای تولیدمحتوا تبدیل شود.
وبسایت اشتراک گذاری فیلم یوتیوب خدمات پولی خود را آغاز کرد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، یوتیوب که متعلق به شرکت گوگل است از روز گذشته خدمات پولی خود را آغاز کرد و گفته میشود این شرکت با این اقدام در عرصه تلویزیونهای پولی قدم گذاشته است.
یوتیوب در اولین اقدام خود این خدمات را با ۳۰ تولیدکننده آغاز کرده است که از آن جمله میتوان به شرکت Sesame Street به عنوان تولیدکننده برنامههای کودک و شرکت The Jim Henson اشاره کرد.
یوتیوب به این شرکتها و دیگر مشتریان پولی خود این امکان را میدهد تا برای کاربران خود هزینه ثبت نام دریافت تعیین کنند و درآمدهای تبلیغاتی خود را داشته باشند.
بزرگترین وبسایت اشتراک گذاری فیلم جهان اعلام کرد که بهای استفاده از خدمات این شرکتهای تولید محتوا برای کاربران از رقم پایه ۹۹ سنت اغاز میشود و به طور میانگین به ۲.۹۹ دلار در ماه میرسد.
به گزارش رویترز، یوتیوب در ماه مارس در وبلاگ خود اعلام کرد که ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر منحصر به فرد دارد و تلاش می کند تا به یکی از مهمترین بازیگران عرصه تولید محتوا تبدیل شود.