ایتنا- شبکههای اجتماعی هم در راستای توفیق نرمافزارهای گفتوگو، در تلاش هستند تا بتوانند رابط بهتری برای شرکتها و سازمانها باشند.
کسب و کارها نرم افزارهای گفتگوی آنلاین را بر نرم افزارهای پیامک رسان ترجیح میدهند
26 خرداد 1392 ساعت 13:55
ایتنا- شبکههای اجتماعی هم در راستای توفیق نرمافزارهای گفتوگو، در تلاش هستند تا بتوانند رابط بهتری برای شرکتها و سازمانها باشند.
برآوردهای جدید نشان میدهد در دنیای کسب و کارهای تجاری، نرمافزارهای گفت و گوی آنلاین (Chat) در حال پیشی گرفتن از نرمافزارهای پیامک رسان (SMS) است.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وبسایت midsizeinsider، تا پیش از این استفاده از نرمافزارهای پیامک رسان یکی از راهکارهای محبوب و پرطرفدار در میان کارکنان کسب و کارهای تجاری بود، اما پژوهش وبسایت CNET نشان میدهد این نرمافزارها رفته رفته جای خود را به نرمافزارهای گفت و گوی آنلاین میدهند.
نتایج این مطالعه نشان میدهد نرمافزارهای گفت و گوی آنلاین در سراسر جهان روزانه ۱۹ میلیارد پیام را رد و بدل میکنند، اما این رقم در مورد نرمافزارهای پیامک رسانه ۱۷.۶ میلیارد پیام است.
پژوهشگران در تحلیل این یافته گفتهاند استقبال کارکنان کسب و کارهای کوچک و متوسط از نرمافزارهای گفت و گوی آنلاین یکی از اصلیترین دلایل پیش افتادن این نرمافزارها است.
قابلیتهای ویژه نرمافزارهای گفت و گوی آنلاین نیز یکی از دیگر دلایل این پیشی گرفتن است. یافتههای این پژوهش همچنین نشان میدهد به غیر از نرمافزارهای گفت و گوی آنلاین، شبکههای اجتماعی نیز از دیگر گزینههای پیش روی کارکنان کسب و کارها برای برقراری ارتباطات شرکتی و سازمانی است.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر اقبال کارکنان کسب و کارها به استفاده از نرمافزارهایی مثل واتزاَپ (WhatsApp)، بلک بری مسنجر، آی مسیج اپل و کاکائو تاک (KakaoTalk) که برای گفت و گوی آنلاین به کار میروند، در حال افزایش است.
کد مطلب: 26517
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/26517/کسب-کارها-نرم-افزارهای-گفتگوی-آنلاین-پیامک-رسان-ترجیح-می-دهند