ایتنا - هدف اصلی دومین همایش روز رسانههای اجتماعی این است تا با تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی راه را برای بهینه سازی و شناخت ظرفیت ها، فرصت ها، راهکارهای و کاربردهای رسانه های اجتماعی فراهم نماید.
در آستانه دومین همایش روز رسانههای اجتماعی
8 تير 1392 ساعت 12:07
ایتنا - هدف اصلی دومین همایش روز رسانههای اجتماعی این است تا با تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی راه را برای بهینه سازی و شناخت ظرفیت ها، فرصت ها، راهکارهای و کاربردهای رسانه های اجتماعی فراهم نماید.
دومین همایش روز رسانههای اجتماعی با رویکرد «رسانههای اجتماعی در سازمان» همزمان با روز جهانی رسانههای اجتماعی در سراسر جهان با حضور اساتید، کارشناسان و فعالان رسانههای اجتماعی فردا یک شنبه ۹ تیرماه جاری در تالار ایوان شمس تهران برگزار میشود.
به گزارش ایتنا از دبیرخانه این همایش، هدف اصلی دومین همایش روز رسانههای اجتماعی این است تا با تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی راه را برای بهینه سازی و شناخت ظرفیت ها، فرصت ها، راهکارهای و کاربردهای رسانه های اجتماعی فراهم نماید.
این همایش با همکاری و مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مرکز ملی فضای مجازی و شرکت ریباز برگزار میشود.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سخنرانان (http://smday.ir/#speaker) و برنامه برگزاری به سایت همایش (Smday.ir) مراجعه کنید.
کد مطلب: 26631
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/26631/آستانه-دومین-همایش-روز-رسانه-های-اجتماعی