ایتنا- مارک زاکربرگ، حسابی از درآمدش از طریق تبلیغات موبایلی راضی است و میگوید درآمدهای تبلیغاتیش به 41 درصد افزایش پیدا کرده است.
سهم تبلیغات موبایلی فیس بوک از مجموع درآمدهای تبلیغاتیاش به ۴۱ درصد افزایش یافت.
به گزارش ایتنا از ایسنا، شبکه اجتماعی فیس بوک که این روزها تمرکز اصلی خود را بر تبلیغات در تلفنهای همراه هوشمند معطوف کرده است در تازهترین گزارش خود اعلام کرد که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی درآمدهایش از محل تبلیغات موبایلی رشد بسیار خوبی داشته و از هیچ در سال گذشته به ۴۱ درصد مجموع درآمدهای تبلیغاتیاش در مدت فوق رسیده است.
بزرگترین شبکه اجتماعی جهان گفت که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی درآمدهایش از تبلیغات موبایلی به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است.
مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیر عامل فیس بوک در یک کفرانس خبری این خصوص گفت: به زودی درآمدهای تبلیغاتی ما از محل تبلیغات موبایلی بیشتر از دیگر تبلیغات خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری شینهوا، انتشار این گزارش باعث خوشحالی سرمایهگذاران و همچنین افزایش ۱۷ درصدی ارزش سهام فیس بوک به ۳۰ دلار و ۹۴ سنت در هر سهم شد.