ایتنا- اینکه فروش گوشیهای ایرانی در داخل مشور پایین باشد، منطقی است آنهم به دلیل ناشناخته بودن و البته وجود برندهای معتبر و خارجی که اغلب کاربران برای خرید موبایل، به سراغ آنها میروند.
رییس انجمن فروشندگان سیمکارت و موبایل مطرح کرد
ناشناخته بودن گوشیهای موبایل ایرانی در بازار
خبرگزاری ايسنا , 12 مرداد 1392 ساعت 11:10
ایتنا- اینکه فروش گوشیهای ایرانی در داخل مشور پایین باشد، منطقی است آنهم به دلیل ناشناخته بودن و البته وجود برندهای معتبر و خارجی که اغلب کاربران برای خرید موبایل، به سراغ آنها میروند.
رییس انجمن فروشندگان سیمکارت، موبایل و لوازم جانبی معتقد است: در حال حاضر حجم تولید گوشیهای ایرانی چنان پایین است که بازار را تحت تاثیر قرار نمیدهد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، افشار فروتن درباره میزان خرید و فروش گوشیهای ایرانی در بازار و اقبال مشتریان نسبت به این نوع گوشیها اظهار کرد: علاوه بر حجم پایین تولید، ناشناخته بودن این برندها در مقایسه با برندهای مطرح دنیا تا حدی اقبال نسبت به این گوشیها را کاهش داده است چرا که هنگام خرید تلفن همراه افراد معمولا به دنبال برندهای شناخته شده دنیا هستند و این موضوع خیلی ربطی به داخلی یا خارجی بودن این گوشیها ندارد.
وی ادامه داد: تلفن همراه برگرفته از تکنولوژیهای مختلف است که معمولا برندهای معتبر در انتخاب آنها نقشی بسزا دارند چرا که معمولا متقاضیان جذب برندهای معتبر میشوند.
رییس انجمن فروشندگان سیمکارت، موبایل و لوازم جانبی همچنین یادآور شد: نکتهی دیگر آنکه با توجه به پایین بودن حجم تولید گوشیهای ایرانی گاه ممکن است فعالان صنفی هم کمتر برای فروش این گوشیها استقبال داشته باشند، چرا که بسیاری از این واحدها مشتری این گوشیها را ندارند و به همین دلیل نسبت به واردکردن آنها اقدام نکرده و به همین دلیل بیشتر این گوشیها در مراکزی خاص ارائه میشود.
کد مطلب: 26994
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/26994/ناشناخته-بودن-گوشی-های-موبایل-ایرانی-بازار