ایتنا- مشاورههای مجازی به منظور کاهش مراجعه حضوری و نیز رسیدگی به مشکلات و درخواستهای سربازار با سرعت و دقت عمل بیشتر راهاندازی شده است.
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از راهاندازی سامانه مشاوره مجازی این سازمان در قالب فضای صوتی و تایپ در آینده خبر داد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، سردار سید حمید صدرالسادات، با بیان اینکه سامانه مشاوره مجازی سازمان وظیفهعمومی در آستانه راهاندازی است، گفت: به زودی در این سامانه امکان دریافت مشاوره به شکل تایپ و در قالب فضای صوتی نیز فراهم خواهد شد.
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به خدمات غیر حضوری سازمان وظیفهعمومی ناجا و افزایش آن در سالهای اخیر به ایسنا گفت: این خدمات با هدف کاهش آمار مراجعه حضوری به سازمان وظیفهعمومی و یگانهای وظیفهعمومی در استانها ارائه شده و تاکنون در کاهش آمار مراجعات حضوری تاثیر بسزایی داشته است.
وی افزود: با افزایش شمار خدمات غیرحضوری، کارشناسان سازمان با دقت و سرعت بیشتری به درخواستهایی که نیازمند حضور مشمول در سازمان است، رسیدگی خواهند کرد.