ایتنا- مایکروسافت بابت اختلال 3روزه در سرویس اوتلوک از کاربران عذرخواهد کرد.
رفع اختلال در اوت لوک بعد از ۳ روز
خبرگزاری فارس , 29 مرداد 1392 ساعت 12:54
ایتنا- مایکروسافت بابت اختلال 3روزه در سرویس اوتلوک از کاربران عذرخواهد کرد.
مایکروسافت روز شنبه از کاربران برنامه تبادل ایمیل اوت لوک به علت سه روز اختلال در این سرویس عذرخواهی کرد.
به گزارش ایتنا از فارس به نقل از کامپیوترورلد، مایکروسافت اعلام کرده که سرویس یاد شده بعد از سه روز به حالت عادی بازگشته و مطابق گذشته به فعالیت خود ادامه میدهد.
بنا بر اعلام مایکروسافت علت وقوع این مشکل اختلال در سرویس Exchange ActiveSync (EAS) بوده که سرویسی محبوب برای همگام سازی خدمات و اطلاعات در وب است و به طور گسترده برای همگام سازی اطلاعات ذخیره شده در ایمیلها، فهرست تماسها و تقویمها بر روی گوشیها و تبلتها به کار میرود.
مایکروسافت در بیانیه ای از کاربران خود بابت این اختلال عذرخواهی کرده و اظهار داشته در حال بررسی مساله است تا جلوی تکرار آن را بگیرد.
از روز چهارشنبه بسیاری از سرویسها و خدمات مایکروسافت مختل شدند که از جمله آنها می توان به اوت لوک، اسکای درایو و برنامه ثبت فهرست تماس people اشاره کرد. به غیر از اوت لوک بقیه این سرویس ها بعد از گذشت حدود ۵ ساعت به خالت عادی بازگشتند.
کد مطلب: 27210
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/27210/رفع-اختلال-اوت-لوک-بعد-۳-روز