۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۸

سهام HTC در آمریکا واگذار می‌شود

ایتنا پس از آنکه شعبه شرکت تایوانی HTC در آمریکا اعلام کرد به دنبال یک شریک جدید می‌گردد، این مرکز پیشنهاداتی را برای واگذاری کارخانه آمریکایی خود دریافت کرد.
سهام HTC در آمریکا واگذار می‌شود


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سلولار – نیوز، شرکت HTC در سال ۲۰۱۱ میلادی با پرداخت ۳۰۰ میلیون دلار ۵۰.۱ درصد از سهام این کارخانه آمریکایی موسوم به Beats by Dr Dre را خریداری کرد تا از این طریق بتواند کیفیت اسپیکر در گوشی‌های هوشمند خود را ارتقا دهد.

البته این قرارداد ناموفق بود و شرکت HTC یک سال بعد نیمی از سهامی که خریداری کرده بود را به قیمت ۱۵۰ میلیون دلار به شرکت مربوطه واگذاری کرد.

این شرکت تولیدکننده هدفون هم‌اکنون اعلام کرده است که به دنبال سرمایه‌گذاران جدید می‌گردد تا از برنامه‌ها و طرح‌های جدید آن پشتیبانی کنند. بر این اساس ممکن است این اتفاق به خرید سهام شرکت HTC منجر شود.

افراد نزدیک به این شرکت به روزنامه وال‌استریت‌ژورنال توضیح دادند که شرکت Beats تولیدکننده سیستم‌های صوتی گوشی‌های هوشمند HTC هم‌اکنون مذاکراتی را با یک سرمایه‌گذار آغاز کرده است که بتواند با انجام سرمایه‌گذاری‌های لازم، بخش کمی از سهام شرکت را از آن خود کند.

درآمد شرکت Beats در سال گذشته یک میلیارد دلار محاسبه شد که این رقم در سال ۲۰۱۰ میلادی کمتر از ۲۰۰ میلیون دلار محاسبه شده بود.

شرکت HTC قصد دارد سهام خود در این شرکت را با قیمتی بالاتر از ۱۵۰ میلیون دلار واگذار کند.
کد مطلب: 27214
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام