۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۹
یک پژوهش نشان داد

جوانان به یوتیوب بیش از فیس‌بوک علاقه دارند

ایتنا - ظاهراً یوتیوب در حال گرفتن جای فیس‌بوک است.
جوانان به یوتیوب بیش از فیس‌بوک علاقه دارند

به نظر می‌رسد ستاره فیس‌بوک آرام آرام در حال افول است.

شبکه اجتماعی فیس‌بوک که طبق برآوردهای الکسا دومین سایت پربیننده جهان است، از اولویت نخست کاربران جوان خارج می‌شود.

مطالعات اخیر نشان می‌دهد که فیس‌بوک دیگر گزینه اول جوانان نیست و این قشر از جامعه برای ارتباط گیری با دیگران و برقراری روابط مجازی، از کانال های دیگری استفاده می‌کند.


به گزارش ایتنا به نقل از رایورز، هفته گذشته نیز خود فیس‌بوک با اعتراف به این واقعیت گفت تعداد کاربران جوان این شبکه در حال کاهش است.

نظرسنجی جدیدی که بر ۱۰۱۴ نوجوان صورت گرفته نیز از بی‌میل شدن جوانان به این شبکه بین‌المللی حکایت دارد.

شرکت پژوهشی The Futures Company در ژوئیه گذشته در این خصوص تعدادی از جوانان را مورد پرسش قرار داد که طی آن مشخص شد ۴۱.۶ درصد نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ ساله، فیس‌بوک را گزینه برتر به شمار می‌آورند در حالی که ۴۸ درصد این شبکه را صدرنشین نمی‌دانند.

بر اساس این گزارش همزمان با کم‌رنگ شدن اهمیت فیس‌بوک نزد جوانان، محبوبیت سایت یوتیوب در حال افزایش است.

۵۰ درصد افراد شرکت کننده در این نظرسنجی، یوتیوب را برترین شبکه اجتماعی می‌دانند.

یوتیوب معروف‌ترین سایت بارگذاری و تماشای کلیپ‌های ویدئویی است که توسط شرکت گوگل اداره می‌شود.
 
کد مطلب: 28363
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ