شرکت ادوبی خدمات بازاریابی ابری خود را وارد دنیای ابزارهای همراه کرد
ایتنا- شرکت ادوبی قابلیتهای جدیدی را به خدمات بازاریابی تحت پردازش ابری خود افزوده است که کاربران به کمک آن میتوانند از این خدمات بر روی ابزارهای همراه نیز استفاده کنند.
شرکت ادوبی که یکی از عرضهکنندگان مطرح راهکارهای بازاریابی تحت فناوری پردازش ابری در جهان است، اعلام کرده است از این پس بازاریابها میتوانند از خدمات بازاریابی تحت فناوری پردازش ابری این شرکت که به مارکتینگ کلود مشهور است، بر روی ابزارهای همراه نیز استفاده کنند.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وبسایت destinationcrm، خدمات همراه راهکار بازاریابی ابری ادوبی دارای قابلیتهای جدیدی است که از جمله آنها میتوان به رابط کاربری جدید این خدمات برای بازاریابانی که از ابزارهای همراه استفاده میکنند، قابلیت هدفگیری تجربه مشتریان از اپهای نصب شده بر روی ابزارهای همراه که بر اساس فناوری مکانیابی جی پی اس انجام میشود و غیره اشاره کرد.
بازاریابها به کمک یکپارچگی این خدمات با فناوری جی پی اس میتوانند شناخت دقیقتری از مشتریان و تجربههای آنها داشته باشند.
مثلاً میتوانند میزان رفت و آمد آنها به فروشگاهها، رویدادهای ورزشی و یا کنسرتها را به طور دقیق بررسی کنند. قابلیت دیگری که ادوبی به این خدمات افزوده است «تحلیل اَپهای همراه» نام دارد.
بازاریابها به کمک این قابلیت میتوانند نحوه استفاده مشتریان از اپهای نصب شده بر روی ابزارهای همراه خود را بررسی کنند.
قابلیت دیگری نیز به این خدمات افزوده شده است که بازاریابها به کمک آن میتوانند مشتریان خود را بر حسب اپهایی که استفاده میکنند دستهبندی کنند.
قابلیتهایی که شرکت ادوبی به خدمات بازاریابی همراه خود افزوده است سیستم عاملهای مختلفی مثل اندروید، آی او اس، بلک بری ۱۰، ویندوز فون ۸، ویندوز ۸ و مک او اِس ایکس را پشتیبانی میکند.