ایتنا- بیش از هزار مورد شکایت در خصوص شکایت از اپراتورها نسبت به ارسال پیامکها وجود دارد.
میزان شکایت از پیامکهای ارزش افزوده اپراتورها
خبرگزاری ايسنا , 13 آذر 1392 ساعت 11:24
ایتنا- بیش از هزار مورد شکایت در خصوص شکایت از اپراتورها نسبت به ارسال پیامکها وجود دارد.
رییس مرکز رسانههای دیجیتال آمار ارائهشده درباره شکایتهای پیامکهای ارزش افزوده را اعلام کرد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، نجفی سولاری با اشاره به آمار ارائهشده درباره شکایتهای پیامکهای ارزش افزوده، اظهار کرد: ۱۳۸۸ مورد شکایت از پیامکها بوده است که در این میان، همراه اول ۸۳ درصد و ایرانسل ۱۷ درصد شکایت داشتند. در محتوا نیز بهترین حجم و شکایتها به مسابقات پیامکی با ۴۶ درصد و پس از آن پیامکهای انبوه ۲۶ درصد از شکایتها را به خود اختصاص دادهاند.
سولاری که در یک نشست خبری سخن میگفت در پاسخ به این پرسش که وزارت ارتباطات اعتقاد دارد که مدل فیلترینگ شبکههای اجتماعی میتواند براساس فیلترینگ محتوا باشد موضع وزارت ارشاد در اینباره چیست؟ توضیح داد: وزارت ارشاد در این حوزه رگولاتوری نمیکند و این وظیفه برعهدهی کمیتهی تعیین مصادیق مجرمانه رایانهای است که نماینده وزارت ارشاد در آن کمیته، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد است.
کد مطلب: 28652
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/28652/میزان-شکایت-پیامک-های-ارزش-افزوده-اپراتورها