ایتنا- بودجهای که سال قبل سامسونگ برای تبلغات اختصاص داده بود، باعث کاهش سود این شرکت شده بود.
شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۴ بودجه بازاریابی گوشیها و فبلتهای خود را کاهش میدهد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۳ بیشتر از هر زمان دیگری بودجه صرف تبلیغات گوشیهای موبایل خود کرد اما این بودجه عظیم سود آنها را در سه ماهه چهارم سال گذشته کاهش داد.
از این رو سامسونگ مجموع درآمدی را که صرف بازاریابی گوشیها و فبلتهای خود در سال جاری خواهد کرد کاهش میدهد.
کیم هیون جون - نایب رییس سامسونگ - گفت: اگرچه این بودجه کاهش خواهد یافت، اما شرکت به دنبال راههایی برای افزایش کارایی بودجه بازاریابی خود و استفاده از رویدادهایی نظیر المپیک زمستانی سوچی برای تبلیغ گوشیهای خود است.