ایتنا – این طولانیترین اختلال سرویسدهی واتساپ در طی چند سال اخیر به شمار میرود.
به دلیل اختلال در عملکرد برنامه
مدیر عامل واتساپ عذرخواهی کرد
سايت خبری ايتنا , 6 اسفند 1392 ساعت 9:53
ایتنا – این طولانیترین اختلال سرویسدهی واتساپ در طی چند سال اخیر به شمار میرود.
به دلیل اختلال در عملکرد واتساپ، مدیر عامل این شرکت از کاربران عذرخواهی کرد.
به گزارش ایتنا به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، در شنبه هفته جاری (۳ بهمن – ۳۳ فوریه) واتساپ بیش از سه ساعت از کار افتاد.
جان کوم (Jan Koum) یکی از بنیانگذاران واتساپ، با اشاره به این که اشکال مزبور بزرگترین و طولانیترین اختلال سرویسدهی واتساپ در طی چند سال اخیر به شمار میرود، دلیل آن را «بروز اشکال در روتر شبکه» عنوان کرد.
آقای کوم روز یکشنبه نوشت: ما از این اختلال عذرخواهی میکنیم.
وی افزود: ما با شرکت سرویسدهنده برای رفع مشکل و تاکید بر عدم تکرار اختلالات در آینده وارد عمل شدهایم.
گفتنی است چند روز پیش فیسبوک، واتساپ را به قیمت نجومی ۱۹ میلیارد دلار خریداری کرد.
از این مبلغ ۴ میلیارد به صورت نقدی و ۱۵ میلیارد دلار به شکل سهام فیس بوک به مالکان آن پرداخت شده است.
با این که فقط پنج سال از شروع به کار واتساپ میگذرد، این برنامه توانسته ۴۵۰ میلیون کاربر را به خود جذب کند.
طبق شواهد، این برنامه در ایران طرفداران زیادی دارد و روز به روز بر تعداد این افراد افزوده میشود.
کد مطلب: 29694
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/29694/مدیر-عامل-واتس-اپ-عذرخواهی