ایتنا- اوراکل اقدام به خرید شرکت جدیدی کرده است که در حوزه گردآوری دادههای مشتریان فعالیت میکند.
اوراکل شرکت بلوکِی را به سبد خرید خود افزود
6 اسفند 1392 ساعت 12:16
ایتنا- اوراکل اقدام به خرید شرکت جدیدی کرده است که در حوزه گردآوری دادههای مشتریان فعالیت میکند.
اوراکل اقدام به خرید شرکت بلوکِی (BlueKai)، یکی از عرضه کنندگان راهکارهای بازاریابی کرده است.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب سایت pcworld، این شرکت دادههای مربوط به مشتریان را گردآوری میکند و آنها را از طریق پلتفرم ویژه ای در اختیار بازاریابها قرار میدهد.
دادههای این شرکت برای انجام کمپینهای بازاریابی که بر روی وب و ابزارهای همراه و یا به صورت آفلاین انجام میشوند، قابل استفاده است. نرم افزار این شرکت قادر است حجم کلانی از دادههای مربوط به مشتریان را گردآوری کند و بازاریابها نیز میتوانند در نرم افزارهای بازاریابی مختلف از آنها استفاده کنند.
خبر خرید این شرکت روز دوشنبه منتشر شده است، اما سایر اطلاعات و جزئیات آن هنوز فاش نشده است. اوراکل قصد دارد از فناوری این شرکت در کنار اپلیکیشن شرکت رسپونسیس (Responsys) استفاده کند.
رسپونسیس نیز از جمله شرکتهای عرضه کننده راهکارهای بازاریابی است که به مالکیت اوراکل درآمده است. این شرکت صاحب راهکارهایی برای برپایایی کمپینهای بازاریابی «کسب و کار به مصرف کننده» (B۲C) است.
اوراکل اعلام کرده است ترکیب این محصولات به شرکتهای کاربر کمک خواهد کرد کمپینهای بازاریابی چندکاناله ای راه اندازی کنند و از کانالهای مختلفی مثل ایمیل، وب، شبکههای اجتماعی، ابزارهای همراه، تبلیغات و غیره برای فعالیتهای بازاریابی خود استفاده کنند.
اوراکل همچنین در بیانیهای گفته است شرکت بلوکِی اطلاعات و پروفایل مشتریان را از طریق بیش از ۲۰۰ شرکت طرف ثالث گردآوری میکند.
کد مطلب: 29703
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/29703/اوراکل-شرکت-بلوک-ی-سبد-خرید-خود-افزود