ایتنا - مدیر عامل همکاران سیستم: باقی ماندن در سکوی اول در سالهای متمادی، تنها با نوآوری در تمامی زمینهها امکان پذير است.
گردهمایی پایان سال همکاران سیستم با حضور اعضای خانواده این شرکت از سرتاسر کشور، در تاریخ ۱۵ اسفند و در سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد.
به گزارش ایتنا در ابتدای این همایش، شهریار رحیمی، مدیر عامل سابق و نایب رئیس فعلی هیات مدیره همکاران سیستم، با اشاره به مقوله جانشینپروری در همکاران سیستم گفت: «در طی چند سال گذشته، در کنار ارایه محصولات و خدمات جدید به مشتریان، هیات مدیره همکاران سیستم به فکر اداره شرکت با شیوه مدرن و متکی بر تفکر و ایدههای جدید نیز بوده است. این کار از طریق سرمایهگذاری روی مدیران جوان انجام شد و انتخاب مهدی امیری به عنوان مدیر عامل جدید شرکت همکاران سیستم، یکی از ثمرههای این سرمایهگذاری بوده است.»
وی در ادامه، مهدی امیری را متخصصی ارزشمند و مدیری لایق دانست که عزم دارد به همراه تیم مدیریتیاش و خانواده بزرگ همکاران سیستم، موفقیتی پایدار را رقم بزند.
مهدی امیری: به کم قانع نباشیم، فرضها را زیر سوال ببریم
در ادامه مراسم، مهدی امیری، مدیر عامل جدید شرکت همکاران سیستم، با مروری بر تجربه حضورش در همکاران سیستم گفت: «اکنون در جایی قرار گرفتهام که تیمی بالغ بر ۱۰۰۰ نفر را در کنار خود دارم و احساس میکنم به آرزوی ايجاد تغيير بزرگ در اين صنعت بسيار نزديکترم. چرا که معتقدم همکاران سیستم با توجه به جايگاهی که دارد، میتواند اثرات شگرفی در پيشرفت صنعت نرمافزار کشور داشته باشد.»
وی در ادامه به بیان دیدگاه خود در ارتباط با موفقیت پرداخت و گفت: «باقی ماندن در سکوی اول در سالهای متمادی، تنها با نوآوری در تمامی زمینهها امکان پذير است. لذا هميشه بايد به ایجاد نوآوری و بهبود مستمر فکر کرد. در اين مسير، لازم است نگاهها را تغيير دهيم، به کم قانع نباشيم و به فکر بهبود کارها از طريق زير سوال بردن فرضها باشيم.»
دستاوردهای ۹۲، اهداف ۹۳
مهدی امیری، در بخش دیگری از سخنان خود، به عملکرد همکاران سیستم در سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: «در سال ۹۲، محصولات جدید همکاران سیستم با استقبال خوب بازار مواجه شده است به نحوی که فروش راهکاران و سپیدار نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.»
وی همچنین با اشاره به اهمیت مقوله کیفیت و اثر آن در رضایت مشتریان گفت: «در سال ۹۲، اجراي پروژههاي بهبود زيرساختها و فرآيندهاي مديريت خدمات در سطح گروه و راهاندازی مرکز خدمت (service center) در استان تهران از جمله مهمترين اقدامات براي حركت در اين مسير بوده است. همچنین، برای كاهش زمان پاسخگويي به مشتریان و افزايش كيفيت محصولات، پروژه «بهبود فرايندهای مديريت تغييرات محصول، مدیریت انتشار و ایجاد مدیریت دانش» از سال ۹۲ آغاز شده و در سال ۹۳ نیز ادامه خواهد داشت.»
امیری با اشاره به مهمترین اهداف همکاران سیستم در سال ۹۳ افزود:« توسعه بازار برندهای محصولی جدید همکاران سیستم، سوق دادن رضایت مشتریان به خشنودی، افزایش کیفیت محصولات و خدمات همکاران سیستم و ارتقاء سطح حرفهایگری، اهدافی هستند که همهی ما باید برای رسیدن به آنها نقش خود را ایفا کنیم.»
در ادامه مراسم، محمود نظاری، رئیس هیات مدیره همکاران سیستم، به تشریح نقش هیات مدیره در مسیر آتی این شرکت پرداخت و گفت: «شناسایی فرصتهای بیرونی، توسعه بیشتر روابط با بیرون از سازمان و ارائه خدمات مشاورهای به مدیرعامل و دیگر مدیران گروه، از جمله نقشهای کلیدی هیات مدیره همکاران سیستم در توسعه شرکت خواهد بود.»
وی همچنین با تاکید بر نقش هیات مدیره در پرورش استعدادها افزود: «شناخت استعدادهای جوان همکاران و توسعه ظرفیت و بنیه موفقیت در شرکت، فعالیتی است که مدیر عامل برای آن برنامهریزی میکند و هیات مدیره نیز پیشرفت آن را تحت توجه قرار میدهد.»
گردهمایی پایان سال همکاران سیستم، هر سال در اسفندماه برگزار میشود. این دیدار سالانه، فرصتی است تا اعضای این شرکت بتوانند با انرژی مضاعف، مسیر موفقیت خود در سال آینده را تدارک ببینند.