اعمال تخفیف به شرکتهای اینترنتی پس از تخفیف آنها به کاربران
ایتنا - واعظی هدف از کاهش قیمت اینترنت را ترغیب مردم جهت استفاده از اینترنت دانست.
شرکت ارتباطات زیرساخت ۳۵ درصد تخفیف فروش در پهنای باند به شرکتهای ارائه کننده خدمات اینترنت یا PAP را پس از آنکه آنان تخفیف مصوب شده را در ارائه خدمات به مردم لحاظ کردند، اعمال میکند.
به گزارش ایتنا از ایسنا، واعظی در نشست مشترک با مدیران شرکتهای ارائه دهنده سرویسهای اینترنتی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بخش خصوصی باید در کشور فعال باشد به شرطی که خدمات باکیفیت ارائه دهد.
وی افزود: همه شرکتها باید مراکز خدمات مشتریان و پاسخگویی فعال داشته باشند و این موضوع در ارزیابی و رتبهبندی این شرکتها که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام میشود تاثیرگذار است.
او هدف از کاهش قیمت اینترنت را ترغیب مردم جهت استفاده از اینترنت دانست و افزود: در سال ۲۰۲۰ بیش از ۵۰ میلیارد وسیله یا افراد از طریق شبکه اینترنت به یکدیگر متصل خواهند شد و ما باید زمینهای را به گونهای آماده کنیم تا تمام آحاد مردم بتوانند از این شبکه به راحتی استفاده کنند.
وزیر ارتباطات در ادامه افزود: رشد و توسعه ارتباطات زمانی در کشور ما محقق میشود که شرکتهای حاضر در بخش ارتباطات کمی از منافع خود بگذرند و البته این موضوع در درازمدت جبران خواهد شد و با افزایش کاربران درآمد این شرکتها نیز بیشتر خواهد شد.