ایتنا - برای شبکه اجتماعی فیسبوک گفته شده است که مشترکان روزانه دو بار سراغ صفحه شخصی خود میروند و در هر ۷ روز هفته هم شرایط به همین صورت دنبال میشود.
بررسی وضعیت انتشار اطلاعات در شبکههای اجتماعی
هر کاربر روزی ۱۴ بار سراغ توئیتر میرود
26 فروردين 1393 ساعت 16:46
ایتنا - برای شبکه اجتماعی فیسبوک گفته شده است که مشترکان روزانه دو بار سراغ صفحه شخصی خود میروند و در هر ۷ روز هفته هم شرایط به همین صورت دنبال میشود.
شبکههای اجتماعی محبوبیت فراوانی بین کاربران جهانی دارند و روز بهروز بر تعداد مشترکان آنها افزوده میشود.
اما تا به حال فکر کردهاید که هر یک از ما در طول شبانهروز بهطور میانگین چند بار به صفحه شخصی خود در این قبیل مراکز اینترنتی سر میزنیم؟
به گزارش ایتنا از شماران سیستم، مرکز Fritos با انجام یک نظرسنجی گسترده روی کاربران جهانی نشان داده است که هر یک از ما به طور میانگین چند بار در طول روز سراغ شبکههای اجتماعی معروف میرویم.
به گفته این مرکز، کاربران به طور میانگین روزانه ۱۴ بار سراغ صفحه شخصی خود در توئیتر میروند.
بیشترین ساعاتی که مشترکان این سایت در صفحه شخصی خود حضور مییابند از نیمهشب تا ساعت ۱۰ صبح است.
البته گفته میشود که هر کاربر در هر یک ساعت بیش از یک بار سراغ توئیتر نمیرود و وقتی که به روزهای پایان هفته میرود، روزانه ۷ بار به توئیتر خود مراجعه میکنیم.
در این روزها بین ساعت ۳ صبح تا ۹ شب به صفحه شخصی در این شبکه اجتماعی سر میزنیم و هر ۳ ساعت یکبار سراغ آن میرویم.
اما برای شبکه اجتماعی فیسبوک گفته شده است که مشترکان روزانه دو بار سراغ صفحه شخصی خود میروند و در هر ۷ روز هفته هم شرایط به همین صورت دنبال میشود و ساعتهای که بیشتر از این شبکه اجتماعی و خدمات آن استفاده میکنیم بین ۱۰:۰۸ صبح تا ۳:۰۴ دقیقه بعد از ظهر است.
کد مطلب: 30127
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/30127/کاربر-روزی-۱۴-بار-سراغ-توئیتر-می-رود