ایتنا- آمارها و تحقیقات میگویند میزان پوشش دهی و رضایت مشتریان از اپراتور اول و دوم رو به بهبود است.
نتایج ارزیابی وضعیت پوشش اپراتورهای تلفن همراه اعلام شد
خبرگزاری ايسنا , 3 ارديبهشت 1393 ساعت 11:44
ایتنا- آمارها و تحقیقات میگویند میزان پوشش دهی و رضایت مشتریان از اپراتور اول و دوم رو به بهبود است.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بررسی و تحلیل وضعیت سطح پوشش شبکه اپراتورهای اول و دوم در مناطق ۲۲ گانه تهران از دید مشترکین خبر داد.
به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسن رضوانی گفت: نتایج ارزیابی وضعیت پوشش شبکه اپراتورها نشان میدهد اپراتور اول (شرکت ارتباطات سیار) در ۱۴ منطقه و اپراتور دوم (شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل) در ۳ منطقه از شهر تهران بیش از ۱۰ درصد پوششدهی نامناسب دارند.
وی با اشاره به اینکه اپراتورهای اول و دوم در شاخصهای سطح سیگنال دریافتی مشترکین از شبکه، در شش ماهه دوم سال ۹۲ مورد ارزیابی قرار گرفتهاند، افزود: با توجه به اندازهگیریهای انجام شده در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، میانگین درصد عدم پوششدهی مناسب شبکه همراه اول ۱۸/۱۵ و این میانگین در شبکه ایرانسل ۳/۶ درصد بوده است.
بر اساس نتایج گزارشها، اپراتور ایرانسل از نظر پوشش شبکه در سال ۹۲ وضعیت بهتری نسبت به همراه اول داشته است.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اظهار کرد: تحلیل بررسیهای انجام شده طی سه سال گذشته در سطح شهر تهران نشان میدهد با توجه به اقدامات مناسب اپراتورها در جهت ارتقای کیفیت ارائه خدمات و ایجاد رضایتمندی مشترکین، پوششدهی مناسب شبکه شرکت ارتباطات سیار و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رو به بهبود بوده است.
رضوانی در تشریح ارزیابی سه سال گذشته وضعیت پوشش اپراتورها گفت: در سال ۹۰ درصد پوششدهی مناسب شرکت ارتباطات سیار ۷۸ درصد بود که در سال ۹۱ به ۳۱/۸۰ درصد و در سال ۹۲ به ۸۲/۸۴ درصد رسیده است.
همچنین درصد پوششدهی مناسب در سال ۹۰ برای شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل ۸۹ درصد بوده که در سال ۹۱ به ۶/۹۶ درصد رسیده و در سال ۹۲، این میزان ۷/۹۳ درصد برآورد شده است.
کد مطلب: 30269
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/30269/نتایج-ارزیابی-وضعیت-پوشش-اپراتورهای-تلفن-همراه-اعلام