نمره منفی برای شرکتی که به مشتریانش نمره ۲۰ میدهد
ایتنا - شرکت ارتباطی رایتل در حالی برای دفاتر خود ساعات پاسخگویی تعیین کرده که مشتریان به هنگام مراجعه در اوقات تعین شده به این دفاتر، به در بسته برخورد میکنند.
شرکت ارتباطی رایتل که در تبلیغات خود مدعی است به مشتریانش نمره ۲۰ میدهد در پاسخگویی و برقراری ارتباط با مشتریان، بدترین وضعیت پاسخگویی را به نمایش میگذارد.
به گزارش ایتنا از مهر، شرکت ارتباطی رایتل در حالی برای دفاتر خود ساعات پاسخگویی تعیین کرده که مشتریان به هنگام مراجعه در اوقات تعین شده به این دفاتر، به در بسته برخورد میکنند.
متصدیان پاسخگویی این دفاتر نیز اعلام میکنند کارکنان شرکت نیم ساعت قبل از ساعت تعیین شده سیستمهای خود را خاموش کرده و دیگر پاسخگو نیستند؛ این درحالی است که مشتریان برای رسیدن به دفاتر اصلی تعیین شده باید خیابانهای پرترافیک شهر را پشت سر بگذارند.
در همین حال سیستم پاسخگویی تلفنی این شرکت هم وضعیت بهتری از پاسخگویی حضوری آن ندارد چرا که با وجود انتظار طولانی برای برقراری تماس با کارشناسان اپراتور رایتل، باز هم ارتباط برقرار نمیشود و ظاهرا شرکت رایتل از کارشناسی که پاسخگوی مشتریانش باشد بیبهره است.
با چنین وضعیتی میتوان گفت شرکتی که ادعا میکند به مشتریانش نمره ۲۰ میدهد برای پاسخگویی به مشتریان و ارائه خدمات صحیح از کسب نمره قبولی، ناتوان است.