ایتنا- اوراکل خدمات خوبی را برای مشتریان خود تدارک دیده است.
سیاست جدید اوراکل: معاوضه نرمافزار با خدمات پردازش ابری
16 ارديبهشت 1393 ساعت 12:44
ایتنا- اوراکل خدمات خوبی را برای مشتریان خود تدارک دیده است.
اوراکل سیاست جدیدی اتخاذ کرده است که به مشتریان این شرکت اجازه میدهد نرمافزارهایی را که از این شرکت خریداری کردهاند با خدمات پردازش ابری این شرکت معاوضه کنند.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وبسایت computerworld، کاربران محصولات نرمافزاری اوراکل میتوانند به جای اینکه پشتیبانیهای سالانه این شرکت را برای نرمافزارهای خریداریشده دریافت کنند، از خدمات پردازش ابری این شرکت استفاده کنند.
سیاست جدید اوراکل به کاربران اجازه میدهد با پولی که به عنوان حق اشتراک پشتیبانیهای سالانه محصولات نرمافزاری میپردازند، از نرمافزارهای تحت پردازش ابری (SaaS) استفاده کنند.
شرکت اوراکل این سیاست را در واکنش به استقبال کاربران از خدمات پردازش ابری رقبایی مثل وُرکدِی و سیلزفورس اتخاذ کرده است. این سیاست که Customer ۲ Cloud (هدایت مشتریان به سمت خدمات پردازش ابری) نام دارد به کاربران نرمافزارهای مدیریت سرمایههای انسانی (HCM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) این شرکت اجازه میدهد به جای استفاده از نسخههای نرمافزاری این راهکارها از نسخههای ابری مشابه استفاده کنند.
بسته نرمافزاری E-Business، سیبل (Siebel)، پیپلسافت (PeopleSoft) و جی دی ادواردز اینترپرایز وان (JD Edwards EnterpriseOne) از جمله نرمافزارهایی هستند که کاربران آنها میتوانند به جای دریافت پشتیبانیهای سالانه برای آنها از نسخههای ابری آنها استفاده کنند.
شرکت اوراکل برای انتقال مشتریان خود به حوزه محصولات پردازش ابری از خدمات استقرار سریع کلود اکسپرس (Cloud Express) استفاده میکند.
شرکت سپ نیز سال گذشته با اتخاذ سیاست مشابهی تلاش میکرد بازار محصولات پردازش ابری خود را به سرعت گسترش دهد و در عین حال مشتریان نرمافزارهای غیر ابری خود را نیز حفظ کند.
کد مطلب: 30426
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/30426/سیاست-جدید-اوراکل-معاوضه-نرم-افزار-خدمات-پردازش-ابری