ایتنا- شرکت اپل به علت عدم رسیدگی به مشکلات افرادی که از محصولات این شرکت استفاده میکردهاند، با یک شکایت روبرو شده است.
شرکت اپل به علت عدم رسیدگی به مشکلات افرادی که از محصولات این شرکت استفاده میکردهاند، با یک شکایت روبرو شده است.
به گزارش ایتنا از رایورز، ماجرا از این قرار است که تعدادی از کاربران نرمافزار آی مسیج، با انتقال کاربری خود از سیستمعامل iOS به اندروید، با مشکل عدم دریافت و ارسال پیامها روبرو شدهاند که علت این امر یک باگ بر روی نرمافزار است که بهواسطه عدم رسیدگی اپل، مشکلزا شده است.
آی مسیج یکی از محبوبترین نرمافزارهای چت جهان است که از امکانات مخابراتی گوشی استفاده نمیکند و پیامها را از طریق شبکه وای فای انتقال میدهد و به همین دلیل نیز سرعت بسیاری بالایی دارد. همین امر موجب شده است تا این نرمافزار گفتوگو، بر روی چهار دستگاه از هر پنج تلفن همراه هوشمند جهان نصب باشد.
بیشترین کسانی که با این مشکل روبرو شدهاند، افرادی هستند که پیشازاین بر روی آیفون اقدام به ثبتنام در این نرمافزار نمودهاند ولی با مهاجرت به اندروید، این مشکلات توسط اپل برای آنها به وجود آمده است.
شرکت اپل از اظهارنظر درباره این موضوع خودداری نموده است.