مایکروسافت با سرفیس پرو ۳ به دنبال تثبیت بازار جدید میگردد
ایتنا- تبلتهای سری سرفیس با عدم موفقیت تجاری خود، برای مایکروسافت تا حدی زیادی ناامیدکننده بودند و مسئولان این شرکت قصد دارند تا بازار جدیدی برای سری آینده این محصول بیابند.
شرکت مایکروسافت با عرضه تبلت سرفیس پرو ۳ هدف ویژهای را دنبال میکند که این هدف، یافتن بازاری جدید برای تبلتهای این شرکت است.
به گزارش ایتنا از رایورز، تبلتهای سری سرفیس با عدم موفقیت تجاری خود، برای مایکروسافت تا حدی زیادی ناامیدکننده بودند و مسئولان این شرکت قصد دارند تا بازار جدیدی برای سری آینده این محصول بیابند.
در این میان دو مدل ویژه از این تبلت معرفی و عرضه میشوند که یکی از آنها تبلت سرفیس پرو ۲ مینی خواهد بود که همانطور که نام آن نشان میدهد، ابعاد کوچکتری نسبت به مدل اصلی خواهد داشت و دیگری تبلت سرفیس پرو ۳ خواهد بود که ابعادی بزرگتر داشته و بازار متفاوتی را هدف قرار خواهد داد.
گفته میشود که نسخه سوم تبلت سرفیس پرو قرار است از نظر سختافزاری نیز پیشرفت چشمگیری داشته باشد و تنها بزرگتر شدن نمایشگر را در آن شاهد نخواهیم بود.