۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۶

آزمایش دکمه "خرید" در فیس بوک

ایتنا- می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را از فیس‌بوک به صورت مستقیم خریداری کنید.
آزمایش دکمه "خرید" در فیس بوک


شرکت فیس بوک دکمه "خرید" را به صورت آزمایشی در وب‌سایت خود اضافه کرده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، فیس بوک گفته است که افزودن این امکان تلاشی برای افزایش فروش و درآمد خود از طریق بزرگترین شبکه اجتماعی جهان است.

فیس بوک در اطلاعیه‌ای در این خصوص عنوان کرد که افزودن این دکمه به کاربران این امکان را می‌دهد تا محصولات مورد نیاز خود را مستقیما از وب‌سایت‌های مختلف خریداری کنند و برای این کار نیازی به خروج از وب‌سایت فیس بوک نیست.

دکمه جدید "خرید" در پائین تبلیغات فیس بوک ظاهر می‌شود و در حال حاضر این دکمه به صورت آزمایشی برای گروهی از کاربران و برخی از شرکت‌های کوچک و متوسط آمریکایی ظاهر می‌شود.

به گزارش آسوشیتد پرس، افزودن این دکمه در حالی صورت می‌گیرد که فیس‌بوک در تلاش است تا درآمدهای خود از محل تبلیغات کسب و کارها را افزایش دهد.

آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که شرکت فیس بوک در سال جاری میلادی ۷.۸ درصد مجموع هزینه‌های تبلیغات دیجیتال جهان را به خود اختصاص خواهد داد که نسبت به سهم ۵.۸ درصدی در سال ۲۰۱۳ افزایش نشان می‌دهد.
کد مطلب: 31460
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ