ایتنا- قابلیتهای جدید سیلزفورس باعث میشود مشتریان برای دریافت خدمات متکی به اسناد متنی نباشند.
شرکت سیلزفورس پلتفرم خدمات مشتری Desk.com خود را به روز کرد
15 مرداد 1393 ساعت 12:08
ایتنا- قابلیتهای جدید سیلزفورس باعث میشود مشتریان برای دریافت خدمات متکی به اسناد متنی نباشند.
شرکت سیلزفورس اخیراً قابلیتهای جدیدی به پلتفرمخدمات مشتری خود (Desk.com) افزوده است که پشتیبانی از پخش فایلهای ویدئویی از جمله مهمترین آنها است.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وبسایت computerworld، شرکت سیلزفورس قابلیتهای جدیدی به پلتفرمDesk.con خود افزوده است که به کاربران امکان میدهد فایلهای ویدئویی ضمیمهشده به صفحات اینترنتی را با سهولت بیشتری ببینند.
سیلزفورس گفته است این قابلیت باعث میشود مشتریان برای دریافت کمکها و خدماتی که لازم دارند فقط متکی به اسناد متنی نباشند و کمکها و خدمات مورد نیاز خود را به شیوهای کارآمدتر و سریعتر دریافت کنند.
شرکت سیلزفورس پیش از این نیز امکان ضمیمه کردن فایلهای ویدئویی به این محصول را افزوده بود، اما در نسخه به روزشده این راهکار قابلیتهای دیگری مثل قالبهای آماده (Template)، تحلیلگرها و یکپارچگی با وبسایت ویژه به اشتراکگذاری فایلهای ویدئویی (Vimeo) را نیز عرضه کرده است.
سارا وارنی، معاون بازاریابی بخش Desk.com در شرکت سیلزفورس درباره مزیت استفاده از فایلهای ویدئویی در راهکارها و نرمافزارهای خدمات مشتری گفته است: فایلهای ویدئویی کاربردهای مشخصی در وبسایتهای عرضهکننده خدمات پشتیبانی دارند. یکی از این مزایا این است که یک فایل ویدئویی خوشساخت به مشتریان شما کمک میکند تا مطمئن شوند شیوه استفاده از محصولات شما را میدانند.
این شرکت همچنین تحلیلگرهای جدیدی به این پلتفرم افزوده است که کاربران به کمک آن میتوانند شیوه استفاده از فایلهای ویدئویی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و از این طریق دریابند کدام محتواها تاثیرگذاری بیشتری دارد.
کد مطلب: 31753
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/31753/شرکت-سیلزفورس-پلتفرم-خدمات-مشتری-desk-com-خود-روز