کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شرکت سیلزفورس پلتفرم خدمات مشتری Desk.com خود را به روز کرد

15 مرداد 1393 ساعت 12:08

ایتنا- قابلیت‌های جدید سیلزفورس باعث می‏شود مشتریان برای دریافت خدمات متکی به اسناد متنی نباشند.




شرکت سیلزفورس اخیراً قابلیت‏‏های جدیدی به پلتفرمخدمات مشتری خود (Desk.com) افزوده است که پشتیبانی از پخش فایل‏های ویدئویی از جمله مهمترین آنها است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏سایت computerworld، شرکت سیلزفورس قابلیت‏‌های جدیدی به پلتفرمDesk.con خود افزوده است که به کاربران امکان می‌‏دهد فایل‏های ویدئویی ضمیمه‏شده به صفحات اینترنتی را با سهولت بیشتری ببینند.

سیلزفورس گفته است این قابلیت باعث می‏شود مشتریان برای دریافت کمک‏‌ها و خدماتی که لازم دارند فقط متکی به اسناد متنی نباشند و کمک‏‌ها و خدمات مورد نیاز خود را به شیوه‏ای کارآمدتر و سریع‏تر دریافت کنند.

شرکت سیلزفورس پیش از این نیز امکان ضمیمه کردن فایل‏‌های ویدئویی به این محصول را افزوده بود، اما در نسخه به روز‏شده این راهکار قابلیت‌‏های دیگری مثل قالب‌‏های آماده (Template)، تحلیل‏گرها و یکپارچگی با وب‏سایت ویژه به اشتراک‏‌گذاری فایل‌‏های ویدئویی (Vimeo) را نیز عرضه کرده است.

سارا وارنی، معاون بازاریابی بخش Desk.com در شرکت سیلزفورس درباره مزیت استفاده از فایل‌‏های ویدئویی در راهکارها و نرم‌‏افزارهای خدمات مشتری گفته است: فایل‏‌های ویدئویی کاربردهای مشخصی در وب‏سایت‏‌های عرضه‌‏کننده خدمات پشتیبانی دارند. یکی از این مزایا این است که یک فایل ویدئویی خوش‌‏ساخت به مشتریان شما کمک می‏‌کند تا مطمئن شوند شیوه استفاده از محصولات شما را می‌‏دانند.

این شرکت همچنین تحلیل‏گرهای جدیدی به این پلتفرم افزوده است که کاربران به کمک آن می‏‌توانند شیوه استفاده از فایل‏‌های ویدئویی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و از این طریق دریابند کدام محتواها تاثیرگذاری بیشتری دارد.


کد مطلب: 31753

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/31753/شرکت-سیلزفورس-پلتفرم-خدمات-مشتری-desk-com-خود-روز

ايتنا
  https://www.itna.ir