ایتنا- گوگل با خرید پولار قصد دارد شبکههای اجتماعی تحت نظر خود و دیگر سرویسهایش را تقویت کند.
گوگل به منظور تقویت شبکه اجتماعی خود موسوم به گوگل پلاس، شرکت پولار را خریداری کرده است.
به گزارش ایتنا از فارس به نقل از دایجست نیوز، این اقدام نشان میدهد که گوگل هنوز از شرایط و میزان مخاطبان شبکه اجتماعی خود راضی نیست و به شیوه های گوناگون در تلاش برای تقویت آن است.
خدمات پولار برای ردگیری نظرات کاربران در مورد خدمات و سرویسهای مختلف هم قابل استفاده است و لذا گوگل از این طریق میتواند در مورد نظرات کاربران در مورد گوگل پلاس نیز اطلاعات کسب کند.
شرکت پولار توسط جف کول و لوک وروبلسکی تاسیس شده و تاکنون بیش از نیم میلیارد نظرسنجی مختلف با استفاده از آن صورت گرفته است.
این شرکت در شش ماهه اخیر بسیار محبوب شده و تعداد کاربران آن در حال حاضر بالغ بر ۱.۱ میلیون نفر برآورد میشود.