کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در کنفرانس سالیانه نمایندگان ارشد کانال پاد بررسی شد

راهکارها، سیاست‌ها و موفقیت‌های کسپرسکی در بازار ایران

سايت خبری ايتنا , 20 آبان 1393 ساعت 16:56

ایتنا - گل‌مر بحری: پاد به صورت جدی بر روی گسترش سبد کالا و سرویس‌ها کار کرده و می‌کند.




کنفرانس سالیانه مدیران ارشد کانال پارس آتنا دژ (توزیع کننده رسمی محصولات کسپرسکی در ایران) در ساری برگزار شد.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی پاد، گل‌مر بحری مدیرعامل شرکت پارس آتنا دژ (پاد) در این سمینار گفت: تمرکز ما در سال گذشته بر روی رشد کیفی نمایندگان بود تا بتوانیم محصولات و خدمات مورد نیاز مشتریان را با سرعت و کیفیت بالا تامین کنیم.
وی افزود: مبحث امنیت موضوع حساس و پیچیده‌ای است که در درجه اول باید محصول مورد نیاز به درستی انتخاب شده و پس از آن تحت حمایت پشتیبانی مناسب قرار گیرد. در سال گذشته نیز ما تلاش کردیم با همکاری نمایندگان، به مشتریان گوناگون با توجه به نیاز خاص آنها، از سبد متنوع محصولات کسپرسکی، کالای مورد نیاز را ارایه کرده و در پشتیبانی مطلوب از این کالاها بکوشیم.

بحری گفت: دولت جدید با شعار تدبیر و امید بر سر کار آمد که این موضوع روحیه بهتری به مردم داد و نگاه به آینده اقتصاد و تجارت را تغییر داد. هم‌زمان مذاکرات جدی برای رفع تحریم‌ آغاز شد که سبب شد همه ما گسترش کسب و کار و رشد هم افزا را در اولویت بگذاریم. طبیعتا پاد هم در این فضا به صورت جدی بر روی گسترش سبد کالا و سرویس‌ها کار کرده و می‌کند.
مدیر عامل شرکت پاد افزود: با رفع تحریم‌ها، پای آنتی‌ویروس‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند به بازار کشورمان باز خواهد شد. ما این موضوع را یک فرصت می‌بینیم، چرا که در صورت حضور رسمی این آنتی ویروس‌ها، این محصولات نیز به صورت اورجینال و با قیمت واقعی فروش خواهند رفت که هم فضای رقابتی سالمی در بازار پدید خواهد آمد و هم مردم کم‌تر به سراغ آنتی ویروس‌های با لایسنس تقلبی که خطر زیادی دارند، خواهد رفت.

وی در مورد موفقیت‌های کسپرسکی در سال میلادی گذشته (۲۰۱۳) نیز توضیح داد: محصولات کسپرسکی در ۷۹ بررسی و آزمون شرکت داشته و با دیگر آنتی‌ویروس‌های جهان به رقابت پرداخته‌اند که براساس نتایج به دست آمده، محصولات کسپرسکی در ۴۱ آزمون رتبه اول و در ۶۱ آزمون یکی از سه رتبه نخست را به دست آورده‌اند.
بحری در ادامه این سمینار، در مورد راهکار جدید کسپرسکی برای مقابله با کلاهبرداری‌های اینترنتی توضیح داد: محصول Kaspersky Fraud Prevention (KFP) از یک پایگاه داده جامع اطلاعات امنیتی و فناوری‌های امنیتی نوین بهره برده و سیستم امنیتی چند لایه و مستحکمی را برای محافظت از تراکنش‌های بانکی ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت پاد افزود: فناوری‌های ضدکلاهبرداری کسپرسکی علاوه بر محافظت از پردازش‌های درون بانکی، از عملیات بانکی آنلاین کاربران روی سیستم عامل‌های گوناگون از جمله ویندوز، مک، IOS و آندرویید نیز محافظت می‌کند.

وی در مورد نحوه عملکرد KFP گفت: با راه‌‌اندازی این سرویس در بانک، این امکان فراهم می‌شود تا بانک با در اختیار داشتن کنسول مدیریتی، گزارشاتی از وضعیت کاربران در بانکداری اینترنتی داشته و از سوی دیگر هرگاه کاربر بر روی هر یک از ابزارهای خود اقدام به استفاده از وب‌سایت بانک جهت بانکداری الکترونیکی کند، نرم‌افزار به طور خودکار فعال شده، از امن بودن اتصال بانک و کاربر اطمینان حاصل کرده و کاربران را در مقابل بدافزارها و آسیب‌پذیری‌های مرتبط با کلاهبرداری اینترنتی محافظت می‌کند.

مدیر عامل شرکت پاد همچنین با بیان این که مسئولیت‌های اجتماعی موضوعی مهم و مورد توجه در شرکت پاد است گفت: از سال گذشته با راه‌اندازی وب‌سایت مهربانه به نشانی mehrabane.ir، امکان کمک رسانی آنلاین به پروژه‌های مشخص موسسات خیریه در سراسر کشور را فراهم آورده‌ایم.
وی افزود: همچنین با انجمن خانواده و اینترنت برای فرهنگ‌سازی در حوزه فناوری اطلاعات و آموزش به والدین برای کنترل و مدیریت استفاده از اینترنت و کامپیوتر توسط کودکان و نوجوانان همکاری خود را آغاز کرده‌ایم.
 


کد مطلب: 33166

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/33166/راهکارها-سیاست-ها-موفقیت-های-کسپرسکی-بازار-ایران

ايتنا
  https://www.itna.ir