۳
۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۱

نارضایتی ۸۲ درصد مردم از خدمات موبایل در ایران

ایتنا- شاید شما هم از آن دسته کاربرانی باشید که از مزاحمت‌های پیامکی یا عدم پوشش آنتن‌دهی شکایت دارید.
نارضایتی ۸۲ درصد مردم از خدمات موبایل در ایران


به گزارش ایتنا از  مهر، در این نظرسنجی پیامکی که در برنامه تلویزیونی مناظره انجام شد مشترکان تلفن همراه در پاسخ به اینکه از کدام یک از سرویس های تلفن همراه خود رضایت دارند پاسخ هیچکدام را برگزیدند.


در این نظرسنجی که بالغ بر ۳۱۵ هزار نفر در آن شرکت کردند مخاطبان به سوال نظرسنجی که شامل گزینه های ۱. اینترنت، ۲. پیامک، ۳.مکالمه، ۴. هر سه مورد و ۵. هیچکدام بود رای دادند.

بر این اساس؛ گزینه اینترنت ۲.۹۹ درصد، گزینه پیامک ۶.۳۰ درصد، گزینه مکالمه ۳.۹۷ درصد، گزینه هرسه ۴.۱۰ درصد و گزینه هیچ کدام نیز ۸۲.۶۳ درصد رای آورد.

در برنامه مناظره که عصر روز گذشته جمعه از صدا وسیما پخش شد، مدیران اپراتورهای اول و سوم، قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی و نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت خدمات مخابراتی و تلفن همراه در ایران بحث و مناظره کردند.

عدم شفاف سازی قبوض تلفن همراه و مبالغی که بدون توضیح در این قبوض درج می شود؛ عدم پوشش دهی موبایل، مزاحمتهای پیامکهای تبلیغاتی و نبود راهکار برای غیرفعال کردن آنها و افزایش تعرفه مکالمات بین شهری به بهانه یکسان سازی کدهای مخابراتی از جمله موضوعاتی بود که مخاطبان این برنامه به آن اعتراض داشتند.
کد مطلب: 33209
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
مسولان و صاحبان اپراتورها هم که همیشه به نظر مردم احترام میگذارند اما به جیب خودشان بیشتر احترام میگذارند !!!!! :-)
Arash
feedback
Iran, Islamic Republic of
کاش روزی برسه که در همه جای ایران با بهترین قیمت و بهترین کیفیت هم اینترنت 3G و LTE و هم ADSL با سرعت و قیمت مناسب و هم فیبر نوری داشته باشیم .
الهی آمین .
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینها فتنه گرند؟
بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ