ایتنا - ارزیابی کیفی مستقل از رضایت مردم در این حوزه وجود ندارد و برای حل این معضل بهترین کار ارزیابی کیفی مستقل از مردم است.
کیفیت اینترنت ایران رضایتبخش نیست
خبرگزاری ايسنا , 28 آذر 1393 ساعت 16:01
ایتنا - ارزیابی کیفی مستقل از رضایت مردم در این حوزه وجود ندارد و برای حل این معضل بهترین کار ارزیابی کیفی مستقل از مردم است.
نایب رییس هیئت مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران گفت: تاکنون میلیاردها دلار برای شبکههای فیبرنوری در سطح کشور هزینه شده است اما ADSL تنها به خط های سیمی متصل می شود که این مسئله جای تامل بسیاری دارد.
به گزارش ایتنا فرشید شکرخدایی در گفتوگو با ایسنا، در خصوص میزان کیفیت اینترنت کشور اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت اینترنت ایران رضایتبخش نیست و اصلاح و ارتقای کیفیت آن نیازمند ارزیابی کیفی مستقل از رضایت مردم در این حوزه است.
وی با اشاره به وعده مخابرات مبنی بر ارائه اینترنت پرسرعت گفت: قسمت اعظمی از نارضایتی مردم باید از طریق همین موضوع برطرف شود چرا که سرعت پایین اینترنت عاملی مضاعف بر نارضایتی مردم شده است.
نایب رییس هیئت مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران با بیان اینکه در حال حاضر ایران در حوزه اینترنت جایگاه خوبی ندارد، اظهار کرد: ارزیابی کیفی مستقل از رضایت مردم در این حوزه وجود ندارد و برای حل این معضل بهترین کار ارزیابی کیفی مستقل از مردم است.
شکرخدایی با بیان اینکه باید شخص سومی مانند رسانهها و دانشگاهها یا شرکتهای مستقل نظر مردم را درباره کیفیت تمامی خدمات وکالاها در سطح کشور جویا شوند، گفت: ایران در این زمینه ضعیف است و باید این نهادها تقویت شوند.
وی با اشاره به اهمیت وجود اینترنت با کیفیت و رضایتمندی مردم در این بخش اظهار کرد: باید تدابیر ویژهای برای حل این مسئله اندیشیده شود.
کد مطلب: 33726
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/33726/کیفیت-اینترنت-ایران-رضایت-بخش-نیست